Take my love, take my land

Много обичам приключенски сериали. Като Стар Гейт и Firefly. Когато не се срещаш с героите, а ги събираш парченце по парченце някъде между престрелките, любопитните открития и сини извънземни. И когато може да пропуснеш три серии и пак да ти е интересно. Или да повториш две. И пак да ти е интересно. Разбира се, след някое време нещата се развалят, разводняват… убиват някой герой, всички отиват на друга планета, всеки е целувал всеки и поне половината герои имат ангели-хранители или самите те са се възнесли. Съответно аз най-обичам първите десетина сезона на сериалите. Още ми е любопитно кой кой е, още си пея интрото и все още засадите и експлозиите са повече от интригите и диалозите.

И точно затова излапах всички 14 серии на Firefly за 3 дни. Хак да ми сега! Следващият сезон още не е произведен. Curiousity killed the cat, i guess :)

Навремето така прегазих и Карл Май, Майн Рид, Луи Жаколио и каквото изобщо имаше в детската библиотека. И все още са ми по-любими от Агата Кристи, Арчибалд Кронин и сър Артър Конан Дойл. Хак да им е на тия от библиотеката за възрастни :) Добре че бяха любовните романи да ме задържат там, иначе щях да си се върна към Малка къща в прерията и Калила и Димна.

Не че не изчетох един милион истории с Еркюл Поаро и доктор Уотсън, просто… друга ми е голямата любов. Ако можех да си избирам, щях да си избера мъж, който… да е подходящ по темперамент за Момиченцето от Земята. Само че не мога  да си избирам, защото такива няма вече. Всичкото мъж, което би гледало с мен Blood ties или Убежището, или е син на Яна или е баща на някой мой набор. Мининмум.

Работата е там, че от филмите очаквам да са развлекателни. Клаудио ги предпочита дълбоки, някои ги обичат смешни. Аз търся да са ми интересни и да ме държат на тръни поне десетина минути (докато гадая кой ще бъде гръмнат пръв и коя кого ще целува). Признавам, че вампирчето от Blood ties много добре се справи  с тръните :)

А както сто пъти обясних тая седмица, от рекламните клипчета очаквам да рекламират идеята, а не продукта, очаквам да показват повече от това, което ще получа, очаквам да не са произведение на изкуството. Ако видя клип, в който казват, че техните овце са най-черни, ще съм сигурна, че поне три са сиви и поне две са овни. А ако имам три кокошки и обявя, че раздавам три кокошки, всички ще очакват, че поне едната има херпес, а другата – гребенче и шпори.

Да не се разсейваме…

Струва ми се, че ще се лекувам обаче. Примерно с това.

10 коментара on “Take my love, take my land”

  1. Маркуча каза:

    Ако си падаш по Stargate, дръпни си Battlestar Galactica. Спомням си с умиление и за Dick Turpin (приключенско а ла Карл Май), но не знам дали са го пускали на DVD.

  2. Svetlina каза:

    А, ще дърпам :) Въртят го по единия AXN, а аз си имам чисто нов LG LCD 26„ :) Може би само ще трябва да проверя първите серии, че без тях е сложно.

  3. […] Много обичам приключенски сериали. Като Стар Гейт и Firefly. Когато не се срещаш с героите, а ги събираш парченце по парченце някъде между […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]

  4. Svetlina каза:

    Да се отбележи, че Яж, моли се и обичай е най-глупавият и скучен филм, който съм гледала през 2011. Дори Хубавата жена не можа да ми спре прозявките.
    Въпреки че… половината време шляпаше боса :)

  5. Маркуча каза:

    Веднъж бях принуден да изгледам цял филм с Мадона, попаднала на самотен остров с някакъв пич, който не искаше да я ****, ако не го слуша. Нищо не може да му отнеме първото място.

  6. Яна каза:

    О, ти си харесала моето предложение за филм. Трогната съм! :)

    Споко, дори моя мъж не мога да накарам да гледа нашите сериали. А той дори ги харесва по принцип… Но поне гледаме заедно анимета, което пак си е нещо. :)

  7. Svetlina каза:

    Хаха :) От целия филм острова ли запомни? Това определено звучи интригуващо :)
    Яна, чакай да го гледам първо. Това като спра да спя по 2 часа следобед. Егати навика за някой на моята възраст.

  8. Маркуча каза:

    Ам’чи то почти цялото действие там се развиваше. Тя — префърцунена, богата и претенциозна, той — беден италиански комунист. Самотен остров, **** има или няма според това дали тя го слуша. С това се изчерпва сюжетът. Час и половина мъка и чат-пат реклами за разтуха. За геройството да изгледам тая боза даже едно лукче не получих.

  9. Svetlina каза:

    Ако това е долна провокация да разкажа какво правя с лукчетата, няма да мине :)

  10. […] решения, напрежение. Но пък и герои, които са ми познати, близки. Точно като в истинско семейство. Всеки е имал […]


Твоят коментар

