А уж трябваше аз да съм в цикъл

Какво ви става, бе?

Обиждате, скачате агресивно, лепите етикети, ръмжите преди още да съм ви доближила. И после аз съм имала проблеми с отношението, била съм спамър, антифеминист, безотговорна, но в същото време отговорна за всичко и за всички. Ясно ми е, че повечето така си се защитавате – атакувайки, обаче я по-спокойно! Останах без документи, взеха ми пари колкото за едно колело, играе ми окото, счупих цип на новите ботуши, имам лекции всеки ден до края на месеца, поработвам също, не съм правила секс от над година, пак не ми идва и вече много сериозно се замислям да ида на лекар, че ако правилно смятам, а аз винаги правилно смятам, един яйчник го е хванал мързел от точно 15 месеца… и пак се държа по-нормално. Твърде нормално за ситуацията даже. Като изключим, че пак сънувах Мили, един куп колеги и как двама от тях правят секс (НЕ казах колежки, нали), докато на една педя от тях се къпя във вана. Най-готината част беше, че всички гледаха как си събувам супер красивия чорапогащник от ултра дългите крака.

Не съм вярвала, че точно аз ще го кажа, но… като ви сънувам, сте много по-appropriate. И поносими. Хайде изберете си какви ще бъдете, изиграйте го, харесайте се и да се свършва.

И да не сте посмели да свиквате с добрата мен. Щото другата напоследък яде много повече.

2 Коментари on “А уж трябваше аз да съм в цикъл”

  1. Lili каза:

    Like this post ;)

  2. Svetlina каза:

    Like the post, like the commenters :)


Твоят коментар

