Февруари е

Развали се печката, после се оказа, че трябва да се сменя разклонител, после разглобявахме контакт, после гръмна бушон, после тати обеща да ми сложи нов контакт… нищожен процент от моя февруари :) Усмихвам се като доволен котарак, досега ядох пържола, маринована повече от две денонощия и… не знам къде да се дяна от кеф :) Още някакъв процент от моя февруари. Изкарах шестичка по приложен софтуер и отказах на колега да ме води на боулинг. Не заради колегата, а защото наистина исках да си остана вкъщи. Още малко от февруари. Изобщо… никога не знае откъде ще ти дойде, никога не можеш да си готов и никога не знаеш кое е за добро и кое – за лошо. Това вече изчерпва целия февруари. Февруари с новото работно място, откраднатите пари и документи и семестър в полузамръзнали зали (и със Свети Валентин и колежката, която не можа да изяде всичките ми кюфтета).

 

Освен това вече знам да не инсталирам ад-он-и преди да си инсталирам лисица на подходящ език, както и никога да не минавам на уиндоус 7. Някой много много много зъл го е измислил тоя уиндоус. Зъл поне колкото котка. Голяма, дебела, голяма, голяма, бяла… котка. В списъка с неща, които не харесвам, влизат големи монитори, AVG, компютри без жак за мишка, клавиатури с дълъг Delete, офиси без тоалетна и ония мишки, които се навиват :) А, мразя и когато ми се налага 50% от деня си да изкарвам пред IE.

За сметка на това чух едно изречение от рекламата на новините и то хич не ми хареса – можело от 10 март да няма влакове през деня. Е, благодаря :) Нали точно първата седмица на март трябва да се прибера вкъщи, да си направя документи и след това да посрещам гости? Само не подранявайте. Мооооля.

Не знам доколко е нормално да си на 22, да те болят краката и в 10 и 20 да ти се спи, но смятам да намеря хипопотама и да скоча в леглото. Снощи сънувах интересна рецепта, може пак да ми излезе късметът :)

Купих една жълта риза с изрязани цветя. Без да я меря. Желаещите да оставят коментар :)

И съм сигурна, че още пиша объркано, но пък надали някой друг е ял такава пържола. Днес :)

8 Коментари on “Февруари е”

  1. helen каза:

    момиче, почти март е :)

    какъв февруари? и изобщо някой брои ли го за месец това? :)

  2. Маркуча каза:

    Жълтата риза си я пази за петъците и предупреди колегите, че ако някой ден те видят с нея (особено в петък), по-добре да стоят на почтително разстояние. Много добре работи :)

  3. Svetlina каза:

    Е, де! На тая риза мога да й закопчея само долните две копчета :) От пет :)

    Жено, март не ми го споменавай. Дотогава трябва да съм приключила с мартениците, да си направя лична карта и карта за бдж след нея, да занеса подарък на бебето на Божката, щото има погача, да измисля подарък за орждения ден на сестрата, да й го дам и да посрещам гости. После (към седми март) съм на работа :)

  4. helen каза:

    Е – голяма работа – тъй ще си я носиш – то модерно.

    и не ми викай „жено“ – после се чуди що другите хора твърдят, че тя се била заяждала… жена ще викаш на майка си :p

  5. Svetlina каза:

    Хахаха :))) Ти ако знаеш колко трафик ще си докарам, ако постна снимка как се мъча да се навра в ризата… Мисля, че ако отрежа едната гърда, имам шансове. Някакви :)

  6. helen каза:

    бе не говори такива неща бе
    ще си сложиш потник отдолу и ще си я носиш разкопчана

  7. […] да свиквам да съм ранима и беззащитна. Не знам доколко е хубаво, но от чисто изследователска […]

  8. Svetlina каза:

    Подарих ризата на една колежка. Както и сакото, което носих точно веднъж, преди да ми пораснат ц***те. Тя ще го свива :)


Твоят коментар

