Признания разни

Започвам да свиквам да съм ранима и беззащитна. Не знам доколко е хубаво, но от чисто изследователска точка беше интересно да наблюдавам как ми хвърлят дъвка в косата, а аз невъзмутимо си я разплитам, увивам я в мокра кърпичка и продължавам да си гледам филма.

Хубаво е да се върнеш в киното след месеци пауза. Както е и хубаво да вечеряш с шоколадов мус и приятел, който няма против да бъде прегръщан. Новият ми бисер:

[23:05:45] Светлина: остарявам
[23:05:51] Светлина: имам повече носталгия, отколкото мечти

И най-накрая намерих мечтата си изобразена :)

Утре щели да идват големи в офиса. Да видим как ще се държа.

8 Коментари on “Признания разни”

  1. helen каза:

    Кога си била ранима и беззащитна? :)

    Това е и моята мечта особено в последните няколко … месеца. Имам чувството, че ме е ухапала някоя … Цеце

  2. Svetlina каза:

    Когато ме раняваха тоя месец :)

    Ако беше цеце, нямаше да ти трябва маймун, а възглавница :)

  3. helen каза:

    а – на маймуна не държа толкоз… дай ми само възглавницата в момента :)

    Кой те е ранявал? Аз чета ли го изобщо този блог или само спя?

    айде, дано големите се държат прилично утре :)

  4. Svetlina каза:

    Това е щото не четеш публикациите с парола :)

  5. helen каза:

    е – мистерията е разбулена :)

  6. Маркуча каза:

    Уф, това за шоколадовия мус не трябваше да го чета. Така живо си го представих, че направо преглъщам. Килограмите ми ще ти лежат на съвестта, тъй да знаеш, а те хич не са малко :)

  7. Svetlina каза:

    Дано се сместят между другите неща, които лежат там :)
    А сега се приготви… изкарах три дни при мама :) Чорба с дреболийки, дробсърма, зелеви сарми, ярешки кюфтета, царевичак (кекс от царевичен грис), мекици, пилешка яхнвия, топли сандвичи с пушено свинско на Ивет (специално отбелязвам, защото това е един съвършен деликатес), тиквеник и гаранция пропускам нещо :)

  8. […] Започвам да свиквам да съм ранима и беззащитна. Не знам доколко е хубаво, но от чисто изследователска точка беше интересно да наблюдавам […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]


Твоят коментар

