Иначе казано кеф :)

Три дни вкъщи :) На маминка манджите, на мама манджите и на Яна бебетата :)

На Хеленка цецето ухапа и мен, тъй че редувах 14 часа сън с много храна и малко разходки. Спах между телевизора и камината, порових из на мама книжките по случай едно домашно и газих из калта. Божидар гледа заря наживо, Искрен спа в „кафе за непушачи“, Светлина пи шоколад с ягоди и личи (Маркуча да не цъка на линка).

А Шумен е една зимна приказка :) Градската градина вече не е разкопана, алеите са изчистени… Само дето едната сладкарница вече е магазин за дрехи, а другата – дюнерджийница. Любимият ми сувенирен магазин е заменен от два за дрехи. Както и да е, радвам се, че имах време да обиколя града, самичка си поскитах. Мдам. Три дни спокойствие, абсолютно спокойствие.

А, да, и снимки :)

А навръщане в купето ми имаше мнооого сладко тригодишно момиченце, което успя да измори баба си и три каки :) Въпреки че вече започва да ми омръзва да съм кака и леля. Както и да е, ще трябва още да се работи по въпроса. Но не днес :)

 


One Comment on “Иначе казано кеф :)”

  1. […] Три дни вкъщи На маминка манджите, на мама манджите и на Яна бебетата На Хеленка цецето ухапа и мен, тъй че редувах 14 часа сън с много […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]


Твоят коментар

