Говорихме си с един батко…

Как ми е тихо, когато съм сама. Да, пея си, подскачам, танцувам (особено днес), слушам радио, имам акаунт в Ютуб, но обратното на тишина не е шум. Обратното е… комуникация, компания. Обратното на тишина не е сама да си избирам какво да чувам. Обратното на тишина е да пуснат реклами по средата на любимия ми сериал, кучетата от горния етаж да се разтичат в 3 през нощта, деца да играят на тенис на маса под прозореца ми.

А за мен комуникацията е много важна. Дразня се, когато ми пишат в скайп глупости от типа как-си, кога-ще-се-видим, къде-се-загуби, но и се дразня, когато никой не ми пише. Или когато ми пишат на шльокавица, или без смайлита. Или с точки накрая. Или с интервал преди въпросителен или скоба. Хора, с които съм общувала предимно през icq, дадоха препоръки за мен в linkedin. Общото между тях е едно единствено качество – Personal.

Заради което и ми подариха телевизор. Защото дори в чатовете обичам разговорът да е пълноценен, обичам не само да пиша, а и да съм активна, полезна. И трябва да призная, че не можеха да ми направят по-голям подарък. Сега, когато работя близо до вкъщи, но пък пътувам с 2 автобуса, го оценявам напълно. Стоя на студеното, после си държа чантата здраво, после се прибирам и пускам телевизора. And it feels like home.

И до тук свършва логичната част от историята. Защото не гледам Ориндж каунти или Титаник. Направила съм си невероятна програма:

  1. What not to wear (TLC)
  2. От местопрестъплението (Диема 2)
  3. От местопрестъплението (Нова)
  4. Досиетата хикс (БТВ синема)
  5. Престъпни намерения (Фокс крайм)
  6. И ако съм будна след това, Фокс лайф с нещо късо, глупаво и приспивно. Или пък Спешно отделение :)

За уикендите, когато по презумпция си стоя вкъщи и  се опитвам да се накарам да изчистя къщата, програмата е още по-лесна :) Стар гейт по AXN sci fi, а вечер – Стар гейт по AXN.

Дам :) С това живея всеки ден. Въпроси, загадки, решения, напрежение. Но пък и герои, които са ми познати, близки. Точно като в истинско семейство. Всеки е имал различен ден, на всеки му се говори за нещо различно, повечето нямат как да чуят другите и към полунощ всички вече са започнали да се повтарят. Съвършенство.

Иначе и баткото от заглавието е готин. Както казах на Яна…

[21:44:22] Светлина: ужасно е
[21:44:25] Светлина: много ми харесва
[21:44:29] Светлина: да хлътвам по него
[21:44:37] Светлина: въпреки че знам, че нямам шансове
[21:50:32] яна: :*
[21:51:30] Светлина: и имам нови пъпки
[21:51:33] Светлина: май ставам на 15
[21:57:06] яна: (chuckle)

 

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Другата седмица тръгвам на курс по VBA Excel. Скуката е нездравословна. Ако си го повтарям повече, може и да повярвам и да си напиша домашното по политология.

Твоят коментар

