Външността лъже

Наистина посрещаме по дрехите и това още по-наистина ни пречи. Защото е лесната част. Преодоляването на първото впечатление и изграждането на малко по-реалистично мнение не са по способностите и желанията на всеки, да не говорим и че понякога просто няма време. Виждаш един човек, не харесваш строгия му вид или накапаната блузка, изкарваш един припрян и сух разговор и продължаваш към следващия човек с дрехи.

Аз съм живото доказателство. В момента съм заобиколена от хора, с които преди 5-6 години не бих общувала. Една строга лелка всъщност ми е много приятна, момиченца, облечени в черно, други, облечени като кифлички, трети пък говорещи със сложни думи, запълват почти всяка моя свободна минута с усмивки, да не говорим, че съм хвърлила око на батко, който носи костюми. Не винаги ми се получава, все още съдя за хората първо по техния вид, но поне успях да си наложа да внимавам и за останалото. Не ми се мисли каква шарения ще се получи, ако се съберат на едно място всичките приятни хора, които познавам, но и не ща всичките да ми станат еднакви. Ако всеки тръгне от мисълта, че не иска да е заобиколен от клонинги, може и да започне да дава шанс на твърде силно гримираните кльощи или пък на сервитьорчето в китайския. И да намира хубави хора.

Между другото сестра ми днес има рожден ден. Надявам се външно ужасният ден да й донесе поне някакво удоволствие. Надали е приятно да имаш лекции цял ден, да се прибереш при почти фалиралата си маминка, да си хапнете празничен обяд и да чакаш до полунощ приятелят ти да се върне от работа. И със сигурност не е приятно майка ти да избяга от теб два дни по-рано.

Ако човек много иска, може да види хубави работи навсякъде. Примерно аз си бях избрала 22 март. Беше доста прохладно, слънце почти липсваше, планината беше заснежена, или поне частта, която се виждаше от мъглата. Един оптимистичен прочит ще пророкува, че 2011та ще ми е по-слънчева от 2010та, вятърът ще довее нови емоции в доскоро замръзналото ми сърце, светлите периоди ще са много повече от тъмните, главата ми ще е изпълнена с мечти, а погледът ми над нещата ще е ясен. ДАже съм склонна да се съглася с прогнозата :)

Няма да човъркам защо и дали повечето хора отказват да търсят положителното. Това хич няма да ги промени.

По ми харесва да попитам хилядите си фенове дали са съгласни с твърдението на Грег, че 22 е трудно число и че тази възраст е тежка, имаш много препятствия, но и имаш шанса да постигнеш много. Същото важало и за 22 като дата, година и така нататък. Аз мога само да потвърдя, че трамвай 22 е специален :)

 

10 Коментари on “Външността лъже”

  1. helen каза:

    явно не познаваш категорията – кифли, облечени в черно: „Ооо, мразя розово“ :)
    Че какво му е лошото на рождения ден на сестра ти? С хора, на които им пука за нея. И празничен обяд :)

  2. Svetlina каза:

    С хор. Доста пусто за 21ви рожден ден, не мислиш ли?

  3. Яна каза:

    Уви… каквото си го е направила, такова…

    22 е наистина специално число…

  4. Svetlina каза:

    Да, числото на Веска, ако не се лъжа :)

  5. Svetlina каза:

    Да докладвам, че детето е получило цели два подаръка, „ама най-хубавият подарък беше, че можах да се видя с мама в скайп“.
    Ще каже човек, че е глупаво чак сега да споменавам мама, когато е на сумати километра от мене. А може просто чак сега да се тревожа за нея. Винаги ми е на сърцето, сега обаче и ми е постоянно в ума.

  6. Ани каза:

    Само да те уверя, че 22 е изключително число. Може доста да се каже за него, но поне на мен винаги ми е носело късмет. В астрологията дори имаше някаква теория за хората, родени на 22-ро число – казват, че са по-специални с нещо, но според мен ключето е тук: „имаш много препятствия, но и имаш шанса да постигнеш много.“

    Така че преодолявай препятствията и смело постигай, така успехите се услаждат дори повече! :-)

  7. Svetlina каза:

    Ами ако си даваш късмета, вземам :)))
    Препятствията ми тая година са толкова много, че вече започнах да ги забравям. Да видим понеделник дали ще си мина теста за сертификат за вижуъл бейсик.

  8. За да се стигне до там, че да можеш да опознаеш вътрешната красота на даден човек, която наистина е по-важна, първо е необходимо да те привлече нещо от външната, което да те откара до вътрешната !

  9. Svetlina каза:

    Не е необходимо, но е достатъчно. Аз лично се опитвам да унищожа тая необходимост у себе си :)

  10. […] Наистина посрещаме по дрехите и това още по-наистина ни пречи. Защото е лесната част. Преодоляването на първото впечатление и […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]


Твоят коментар

