Никога не съм :)

Computer Clipart ImagesОбещах на малкото пухкаво коалче с очила да й изиграя играта :) Правилата са като за малки пухкави коалчета – изброяваш 13 неща, които не си правил, като тайно дебнеш да прецакаш читателите си, защото ако някой е правил някое от нещата, ще трябва да се хване на играта :) Обаче… от снощи насам не мога да измисля нищо достатъчно интересно, което не съм правила:) Влюбване в гей? Чалга парти? Ретро дискотека до сутринта? Четене на книга в продължение на няколко денонощия? Автостоп? Нелегално пребиваване в хотел и потрошаване на баня? Забиване на момчета по автобусните спирки? Неприлични снимки и чатове? Смяна на памперси? Пиене на кърмата на Яна? Даже агнешка главичка съм разфасовала :)

Много ми е трудно да бъда предизвикателна, изброявайки неща, които не съм правила. Не познавам някой, който е вършил повече видове глупости от мен (и си е признал след това). Хубаво се заяждах с коалчето, че ще й разкажа играта, но ето :) Ужасно лесно е да предизвикаш някого да бъде откровен или да се излага, като изброиш няколко неща, които не си правил… стига да не си Светлина и да не си ги правила всичките :)

И не се шегувам. Вече е тъмно, значи първи април е свършил. Въпреки че ми хареса идеята на LinkedIn:

Но пък ако някой е правил като моите пролетни пържолки, да се чувства предизвикан да играе играта :)

Глава бял лук и глава червен лук се карамелизират (без сол), върху тях се слагат две начукани и осолени свински вратни пържоли (с кокал), а като се запечатат, се местят в тавичка с един пръст вода и малко черен пипер. Тавичката бяга във фурната, а котлонът се намаля и при сладкия лук се довабят гъби на едро,червена чушка, сол, а към края и още лук (на едро). По някое време пържолите се обръщат, а между тях се нареждат задушените зеленчуци (без мазнината). Консумира се с МЕРАК :)

 

6 Коментари on “Никога не съм :)”

  1. Маркуча каза:

    Хм, аз го знам с обратните правила — който е правил нещо вече споменато, изгаря. Идеалната тактика да елиминираш около половината играещи в твоя случай е да заявиш, че не спала (тъй де… таковата) с жена. После обаче трябва да се оправяш само с жени и тогава по същество правите шоу на мъжете, които седят да гледат сеир :-D И защо си потрошила банята на хората, хм?
    Айде от мен да мине — никога не съм ял пица «Маргарита».

  2. helen каза:

    никога не си ходила на море в турция защото мразиш миризмата на море. :)
    списъкът на коалчето беше предизвикателно наивен – дори аз го изпълвам на 60% :)
    аз много работи не съм правила, но тази година съм обърнала нова страница и ще свръхкомпенсирам :)

  3. Svetlina каза:

    Маркуч, Маркуч, познай дали ме елиминира с което и да е от твърденията си (по правилата на коалата) :)
    Хеленка, аз просто мога да кажа, че никога не съм излизала от страната, ама после :) Трябват още 12 точки :)
    Аз съм за обратната игра – неща, които аз съм правила, пък другите – не. Примерно тая нощ сънувах как майка ми ми обикаля къщата и ми се кара за половината неща. Съвсем мазохистично и реалистично си представих как ми се карат за евентуалните кръгчета, които каната може да остави на масата, за петте прашинки, които излязоха, като си размествах книгите снощи, и, разбира се, едното цвете, което е напрашено :) И за десерт се скарахме, щото според мен няма смисъл да се мести кана, която вече е на полира :)

  4. Маркуча каза:

    Последно, си или не си яла пица «Маргарита»? От мен да мине тая бройка, не съм:
    – пил «3 в 1» или въобще нес-кафе;
    – си правил кола-маска, епилация и т.н., нито пък съм си бръснал гърдите, задника, корема, краката и пр. части различни от брада;
    – бил подстригван от фризьорка;
    – гледал ТВ СКАТ или Канал 2000. И кабелна нямам :) Ditto за «На всеки километър», «Робинята Изаура», покемони и телетъбиси;
    – и тамагочи не съм гледал :)
    – чел «Джейн Еър», «Гордост и предразсъдъци», «Брулени хълмове» и «Отнесени от вихъра»;
    – имал профил във Фейсбук;
    – притежавал iPhone, iPod, iPad или др. под. глупост;
    – ходил във Варна, Враца, Видин и Шумен;
    – си чупил крайници (пу-пу!);
    – бил хващан да преписвам;
    – носил хавлиени чорапи :)
    – правил челна стойка. :)

  5. helen каза:

    хм, в списъка на маркуча има неща, приложими и за теб ;)

  6. Svetlina каза:

    Хахаха :) Няма нито едно :) Защото имам 14 инчово двд плеърче :)


Твоят коментар

