A whole new world (the not so good version)

От три дни имам гости. Бившето малко сладко братовчедче с писклив глас и свитичко момиченце с много сладка шапка. Побъркват ме. Говорят ми на английски, спят до късно, не знаят какво искат, не знаят дали са гладни, каквото им предложиш, приемат. Първия ден станах рано, измих милион чинии, отидох до ключар, платих ТЕЦа, минах през книжарницата, купих закуски, дадох последни инструкции на гостите и заминах на работа. Девет часа по-късно ги питам какво са правили… „Ами, нищо“. Какво искате да правите утре? „Може да се пошляем из центъра“.

Не е като да не обичам да си седя и нищо да не правя. Аз просто не го мога. Приемам, че и такива хора трябва да има, приемам, че може нищо да не им е интересно, нищо да не ги вълнува. Обаче се побърквам. Пълна незаинтересованост от живота. Ей на – тая вечер са на концерт, а не видях грам емоция. В едно легло ги сложих да спят и нищо. А любимото ми е „Мързи ме да мисля, затова когато казвам нещо, искам да кажа точно това“.

Колкото и да ми доставя удоволствие да се грижа за някого, не мога да не се замисля дали пък за тия деца не са се грижили твърде много. Срамота да не знаеш какво искаш! От друга страна ми твърдят, че не искат да празнуват Великден. Мейнстрийм било. Не били по семейните празници и традициите.

Тръпки ме побиват, като се замисля колко по-откачено ще е следващото поколение. И в каква среда ще растат моите хипотетични деца.

Които сега са една идея по-малко хипотетични, защото се върнах към секса и целувките. Разбира се, скоро няма да пиша такива публикации ;-)

 

 

 


8 коментара on “A whole new world (the not so good version)”

  1. helen казва:

    не знам какъв линк си сложила, но не работи …
    също така не помня вече какъв коментар щях да слагам … аз и без това чакам само меркурий да се обърне вече … преди да съм си отворила следващия път устата :)

  2. Svetlina казва:

    :)))) Я виж сега как е :)

  3. Svetlina казва:

    Ох. Още една братовчедка иска да се свърже с мен. Последния път, като я видях, беше на КРЪЩЕНЕТО на БАТКО й.
    Кога остарях толкова, а?

  4. Magdalena казва:

    Съншайн, не му мисли за поколението – то си е добре …а ми да помислим за такива (вече рядкост!) индивиди като теб, мен и още малцина.

  5. Svetlina казва:

    Измислила съм го :) Като се пенсионирам, ще направя старчески дом и по цял ден ще ви готвя :)))

  6. teo казва:

    Колкото по-откачени родителите, толкова по-откачени децата – значи добре си тръгнала, трябва да подсигурим откачеността на бъдещите поколения ;)
    Пък и какво значение има средата. Ти какво, да не мислиш, че хипотетичните ти деца ще са от мейнстрийма?

  7. Svetlina казва:

    Мне :) Смятам да родя хипотетични президент и писателка. Останалите деца сами ще си изберат :)

  8. […] От три дни имам гости. Бившето малко сладко братовчедче с писклив глас и свитичко момиченце с много сладка шапка. Побъркват ме. Говорят […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]


Твоят коментар

