Книгите ме правят щастлива

Също така храната. И любовта. И Антъни Капела :)

Току що завърших „Ако искаш да си легнеш с мен, сготви ми“ и просто нямам търпение да стане събота и да хукна да търся другите му книги. Изобщо нямам думи. Ако аз съм свикнала да готвя така, че нещата да се преливат и да се допълват, то Бруно (и май италианците) редуват киселото с люто, сладко, горчиво… В един момент опитваш пълнено печено прасенце сукалче, в следващия – круши със сос забайоне. 200 страници готвиш от любовна мъка, 100 от любовно вдъхновение и 100 пишеш смс-и на любимата.

И… много хубава книга :)

Беше влюбен в начина й на ядене: без задръжки и вина, облизваща пръстите си с удоволствие, отдаваща се изцяло на всеки нов вкус и непознат аромат. В „Темпли“ беше виждал толкова много елегантни жени да бодат деликатно храната си, като че ли е нещо опасно, да я побутват из чиниите си или придирчиво да я нарязват на десетки парченца, след което да не докоснат и половината от нея. Лаура се хранеше с истинска наслада и тази наслада стопляше собственото му сърце.

Любим герой е един бариста, който не прави капучино следобед и който живее, за да направи съвършената чашка кафе. А любим, ама наистина любим израз ще ми остане „Предпочитам да си извадя сърцето и да го изпържа“.

Най-вероятно никога няма да наготвя нещата от книгата (с изключение на забайонето), защото не са ми съвсем по вкуса, но определено се чувствам щастлива, когато виждам, че храната прави не само мен щастлива.

ПС: Наде, задължително да я прочетеш!


5 коментара on “Книгите ме правят щастлива”

  1. Маркуча казва:

    Тоз бариста е най-култовият второстепенен герой, който съм срещал. Моментът, когато си ъпгрейдва кафе-машината с компресор от трактор, просто ме разби :)

  2. Svetlina казва:

    Е, не забравяй и матрака от Пътеводителя :)
    Но да… тракторът определено беше добра идея. И съдба :)

  3. […] колет за сестра ми. И понеже чета книгата за кафето на Антъни Капела, в която един влюбен младеж има задачката да измисли […]

  4. […] просто нямам търпение да стане […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts Постъпили търсене Условия:ако искаш да си легнеш с мен […]

  5. […] си мислите, че само Антъни Капела може да разказва истории чрез манджи… ми лъжете се […]


Твоят коментар

