А някой кара ко-ле-ло

Абсолютно накратко. Човек със страхотно чувство за хумор, доста интелигентен и дори оптимист, освен това собственик на две котки и два скайпа, ми представи собствената ми страна по друг начин.

 x-man: and in that I envy you as you aren’t surrounded by countries who swore to eradicate you
 x-man: its quite bizzare for me that someone’d want to leave .bg
 x-man: i was very uncomfortable on the streets because there weren’t any armed guards
 x-man: not in the subway, not in the malls, not even in the university
 x-man: for an israeli the first thing that emerges in one’s mind is that anybody can just walk in with a bomb

Не е лошо да не забравяме, че всъщност ни е добре.

3 коментара on “А някой кара ко-ле-ло”

  1. Svetlina каза:

    Напълно в разрез с поста да си измрънкам, че въпреки че десет пъти си попълвах постоянен адрес и адрес за кореспонденция в районното в София, все пак глобата е пратена (от паспортна служба) в Нови пазар на постоянния ми адрес. И там не пише размера на глобата и банковата сметка, а пише да се явя в Нови пазар да си ги получа лично. Иначе щели да ме глобяват още.
    Добре, аджеба, като знаете, че не съм там и че искам да си кореспондираме от друг адрес, защо се стараете да ме прецакате и да направите всичко възможно да не разбера пустия айбан за шашавите 30лв, които така и така не заслужавам да платя? И глобата за глобата на кой адрес ще я пратите? И как очаквате някога да си платя? Ами ако никога не получа поканата за тъпия айбан (щото очевидно нямам как да я получа, щото ви е кеф да я пращате на грешен адрес), имате ли право да ме глобявате?
    Аре, ще ми се размине тоя път, пратих сестра ми в паспортното да поиска сметката и ще си преведа парите като поп. И откъде пък решихте, че трябва да ви пратя по пощата квитанция за превода? Ми вие си направете справка. Казва се swift copy, гаранция има и на български дума за справка за банков превод.
    Щом можахте да чакате два месеца преди да ми пратите ПОКАНА да ви науча айбана, значи можете и да изчакате парите ми да прелетят от София до Нови пазар. И без това тъпата квитанция не е доказателство, че сте получили парите, а че съм ги пратила. Мога десет минути по-късно да размисля и да отменя превода. А вие да си получите хартийката.
    Неорганизирани и глупави тиквеници!

  2. kgfgf каза:

    cb risk
    blocked on company level
    do not remove sanctions ever

  3. Svetlina каза:

    Хм :) Аз ли да не махам санкции? Правилно, ще имейлна Хепи Цвети :)


Твоят коментар

