Като зайците :-)

Възможно най-глупавото нещо, което човек може да си причини, е да сравнява. А в моя случай място за сравнение просто няма. Къде съм виждала аз мъж, който не ме кара да пътувам час до тях, не заръчва какво да сготвя, не се мръщи, като го събудя два пъти в един ден, мъж, който играе карти с приятелите ми, който ме представя на своите приятели, държи ме за ръка, прави ми изненади, разхожда ме до вилата си, запознава ме с баща си… мъж, който настоява да му се обаждам по-често? Заради сравнението ли го харесвам или заради него самия? И на него отвътре ли му идва или и аз имам нещо общо? И кой от двата варинта е по-хубав?

Побърквам се от мисълта, че не контролирам всичко, побърквам се и от кеф, защото точно това исках. Исках ли мъж, който да ме укроти, който да може да се грижи за мен, мъж предизвикателство? Исках. На ми сега :) Постоянно ме поставя в напълно нови ситуации. Съвсем редовно не знам как да се държа, затова се усмихвам като… тиква :) Стискам палци да не объркам нещо, но и се старая да бъда себе си, за да не излезе, че the guy има грешно мнение за мен.

И съвсем тайничко си мисля, че може би така трябва да е в света на големите. Че най-накрая имам мъж, а не момче. Може би има хора, за които това държание е нормално. На мен ми е за сефте и… I`m kind of freaking  out. И в такъв случай него ли харесвам или… порасналостта му?

Както и да е. Харесвам го. Много :)

6 коментара on “Като зайците :-)”

  1. teo каза:

    Радвам се. Много :) It is okay ;)
    Порасналостта му е част от него.

  2. Svetlina каза:

    :) А той мислеше, че в блога си пиша какъв му е малък :))))

    (в случай, че чете, не, не е)

  3. Яна каза:

    he is THE Gay! Няма начин просто да е иначе. Просто не може да е иначе. :)

  4. Маркуча каза:

    @Яна, е това сега ако не е женска завист :)

  5. Svetlina каза:

    Яна :) gay gey guy :))))) Да не му кажа :))))

  6. Svetlina каза:

    Аз като казвам, че хубавото не е от него :))))
    Измори се вече от ролята, сега си е обикновен скучен-дебел-трийсетгодишен, дето го мързи да стои буден в леглото.
    Хубавото е, че вече знам какво ми трябва, сега остава то да ме намери ;)


Твоят коментар

