Да ми е честито!

Още един рожден ден :)

Тази година вместо да организирам пикник и да стискам палци да не вали (което би било доста неуспешно), просто ще се наспя и ще изкарам един чудесен сбор във Вършец. И все пак, мило блогче, честит ти четвърти рожеден ден! Пожелавам ти лоши мисли да не грозят жълтото ти чело, спамовете да паднат под 20 на седмица, а коментаторите да са повече от постовете :) И също така хората да си намерят по-добри поводи да те търсят, Кегел взе да ми омръзва :)

Между другото, поласкана съм, че сте ме намерили заради 110 крави, 81 магарета, 56 слона, 46 заека, 29 гущера и 20 маймунки от остров Борнео :)

–––––––––––––––––––––––––

Имам чувството, че съм се автоурочасала. Толкова ми беше хубаво да си мисля за снощи, че сега ме боли глава :)

13 Коментари on “Да ми е честито!”

  1. Змей каза:

    Ами, честито да му е на блогчето, все на усмихнати постове да му върви! :)

  2. деденцето каза:

    Ами да му е честит празника и стопанката му винаги да е усмихната

  3. Svetlina каза:

    Ахаха :) Змей :) Точно този блог се готвех да добавя в любимите, ама нали събирам по четири на партида… изпревариха ме :))))
    Много усмихнато върви петата година :) Днес ме глобиха в автобуса, ходих до университета да търся единствения преподавател, който е извън страната, ходих в стол, където нямаше храна и накрая три часа ме боля глава. За сметка на това не спирам да се усмихвам :)

  4. 3mey каза:

    Поласках се. ;)
    Аз пък най-сетне се наканих да се рег-на в Уърдпрес. Друго си е да си имаш аватарче. :Д
    „Хубав“ ден си имала, ама то така тръгва, за да бъдат следващите много по-слънчеви! :)

  5. Svetlina каза:

    :)))
    Много си беше добър денят, ако задраскаме главоболието ;)
    Честит ти аканту в уърдпрес и… май вече и честит гергьовден. Бягам да лягам, че после трябва и да ставам :)

  6. Маркуча каза:

    Каква е тая менажерия — слонове, маймуни, зайци… WTF? Да не би младежът от предишния пост да е дошъл да те иска с всички мурафети и табиети? Не се давай лесно и настоявай за твърда валута — камили, кози и овце. О, и пусни в Гугъл «How many goats would it cost to buy Sunshine?» — май вече се е интересувал :)

  7. Svetlina каза:

    ХАхаха :)
    About 7,070,000 results :)))
    Аз лесна? Няма такова нещо ;) А господинът няма никакви намерения да ме иска (или която и да е). Засега. Щото ако ги чакахме мъжете… ябълките щяха само змии да ги ядат :)

  8. деденцето каза:

    и змейове де ;-))))Напоследък много са се разщъкали из пресса

  9. Яна каза:

    Стига мисли! :)
    Честит рожден ден, жълто готино блогче! Да илядиш!

  10. Svetlina каза:

    Хаха :) Слон :) Мерси :)
    Деде, деде, на змейовете работата им е да щъкат :)

  11. Маркуча каза:

    @Светлина
    Калкулатор за камили/кози/овце — http://camels.evilsun.org
    Ако се съмняваш, че Яна може и да е права — http://gay.evilsun.org
    Been there, done that, хората вече са измислили методика.

  12. Svetlina каза:

    Хахахаа :) 33 камили :))))
    А ти коя си мерил?

  13. Маркуча каза:

    Покрай камилите попаднах там. 33 не е зле, при бедуините традиционно е около 20. Явно имаш скрити заложби :)


Твоят коментар

