Не ми е лесно. Не ме слушат бръмбарите.

Брех че работа. Разглеждам тия дни много блогове, че искам да заменя няколко почти залязващи и направо пресъхнали такива. Отвратително съвършените жени, които правят страхотни торти, три деца и спиращи дъха снимки по бански отдавна ги преживях, обаче… е, не може! Четири поредни мъжки блога ме изкарват извън релси! То бива, бива да си начетен, да правиш хубави снимки, да се интересуваш от моя тип музика, планински туризъм, велотуризъм, разни изложби, театрални представления, иновации в технологиите, садене на кокичета и още, и още… Наистина ли има такива мъже и освен това защо се крият онлайн? Направо се хабят! Да ходят на улицата да раздават щастие и акъл на низшите духом!

Освен това ме стяга нещо под лъжичката. Като го видя някакъв такъв, цъкам на инфото и чета щастливо женен, горд баща, собственик на две компании за тралала, основател на неправителствена организация… На това отгоре и снимки слагат. Мдам, тия хора са си напълно истински. С хубавия зареян поглед, с разрошената коса (като на Джош Дюамел в единствените две хубави минути от The Romantics), с разкошно стегнатото тяло, без излишни ръбове и обеми… и… и ми става криво. Щото си знам, че с такъв просто няма смисъл да се меря. Километри ми е над нивото. Дай ми на мене някой мухльо, ако може недорасъл, ще си го обичам, ще се грижа за него, ще му готвя, ще му правя комплименти и така, докато не реши, че заслужава повече от мене. Някоя с по-сини очи, по-дълги мигли или по-голяма тава.

Четох изследване (после и линк ще потърся). Разни хора трябвало да се определят от 1 до 10. Е, никой не си дава под 6. Уж всички красавци, и мили, и успели, и всичко, а аз пак мрънкам, че някакъв си мъж там ми бил над нивото. Ми, ако си мислех, че съм осмица или девятка примерно, може би нямаше да им се ядосвам на блоговете, може би щеше да ми е по-лесно. Ама на! Мисля си, че съм шестичка (пак е над пет, никой да не се смее!) и съм забола нос в групата на мъжете от 0 до 5 и това е. А нАуката даже твърди, че 6 е нереалистично оптимистично.

Но пък си спестявам това-онова. Може на оня с хубавото колело, любовта към котките, философските степени и наболата брада да му миришат краката. И може да не търси равен/равна. Като един Влади, който настоява да си вземе манекенка. А е мил за 10, умен за 9, ъммм благонадежден за 8 и красив за около 5. Защото далеч не всички си избират мечтите според собствената си оценка. То пък една оценка. Глупава шестица такава!


18 коментара on “Не ми е лесно. Не ме слушат бръмбарите.”

  1. Alia казва:

    Добре де, сега е моментът да запитам аз – какво стана с младежа от предните постове?! Така оптимистично звучеше…

    Мен често пъти са ме наричали темерут (поради факта, че рядко се критикувам – освен ако не е много належащо), ама да ти кажа по-добре така, отколкото мъки със самооценки и сравнения. За един си десетка, за друг двойка, в крайна сметка няма значение, щом се разбирате на масата, в автобуса, на някой покрив в 2 през нощта и в леглото. А, и проби, много проби му е майката, докато не улучиш идеалната комбинация ;) .

  2. Svetlina казва:

    Взаимно съгласие :) Според мен го мързеше да е с мен. Не знам какво е неговото оправдание, но от седмица не съм го чувала.
    А от толкова много проби… вече не ми прави впечатление, когато някоя се провали :)
    Обаче ето :) Или в Интернет не изглеждаш като темерут, или хората ама наистина имаме извратено мнение за себе си :)

  3. Svetlina казва:

    Опа и линка намерих :)
    And then there’s this massive 26,000 person study in which people were asked to rate their own attractiveness. Now, since beauty is in the eye of the beholder, the researchers didn’t just line up a bunch of people and say, „You think you’re good-looking? Get the fuck out of my lab, Sasquatch!“ No, they simply asked the people to rate themselves on a scale of 1 to 10, with 5 being an average-looking person. Virtually everyone rated themselves at least a 6 or 7 – meaning everyone thinks they’re „above average.“ Which is not only mathematically impossible but violates basic common sense about what „average“ means.

  4. Лита казва:

    хвърли ги тия блогове на перфектни мъже насам :) че ми стана любопитно :)

  5. Svetlina казва:

    Аз най-смело ги изпозатворих и си изтрих хисторито. Нека им е гадно, няма да ги чета :)

  6. helen казва:

    а може и да пребива жена си и децата редовно. и пак да е философ и да се трогва от кокичетата.

    мен не ме трий още! обещавам да си купя лаптоп и да пропиша пак … скоро… само трябва да взема решение :)

  7. XXX казва:

    Ейй тез философи беее! Все сме ви pain in the ass ..

  8. Svetlina казва:

    Аз бих ти взела това :)

  9. Svetlina казва:

    Хахаха :) Само тия, дето се снимате на хубави колелета :)

  10. helen казва:

    много мило :) и е много хубав.

    Но в България по неясно каква причина оферират все черни :) Или цветни, но за сметка на характеристиките… или с по-дървен дизайн

    ооо, отивам аз и хващам един за ушите … просто консултантите ми съвсем ме объкаха…. мъже :)

  11. Alia казва:

    Аз просто добре се прикривам, само хора, които ме познават добре знаят какъв съм темерут :)) Но иначе ние хората често си поставяме извратени самооценки, абсолютно ненужно според мен. Колкото и да е тривиално: иска ми се повече да ям, да се наслаждавам и да копнея, другото ми изглежда бошлаф работа.

    Съжалявам за младежа, но пък от мързеливци никой няма нужда, така че предлагам да отворим бутилка вино в негова чест, че се е усетил колко не те заслужава и сам се е разкарал :))

  12. krasi казва:

  13. Svetlina казва:


    :)))))

    Младежът може и да е за съжаление, аз не съм :) След малко отивам да ям сладолед с един колега :) Изобщо… един трябваше да повлече крак, сега не можеш да ме спреш :)
    (въпреки че вкъщи е малко тъжно и празно и не съм имала на кого да готвя от десет дни. Млък! Това ще бъде променено още в събота. Ще сглобявам торта-влак за рождения ден на Божката. И ще го обичам :))

  14. teo казва:

    Самооценката на хората е под всякаква критка, това си е отдавна доказан факт…

    „Наистина ли има такива мъже и освен това защо се крият онлайн?“ – е как защо, ако се разчуе, че наистина ги има, жените ще вземат все такива да си търсят. Затпва мухльофците ги преследват тея и ги заточават онлайн, за да не им развалят вземането-даването с мацките…

    Мини по някое време през блога ми, за да си вземеш една награда :)

  15. Маркуча казва:

    Направо ме хваща страх, още преди да цъкна на линка горе, познах, че ще е някаква розова джаджа :)
    Все пак много мило, че даваш шанс на мухльовците — току-виж някой си казал «Бе аз съм средно 5,13, ама ето че и за мухльо като мен, дето не съм нито философ, нито разбирам от теменужки, се намират отличнички с 6+, руси, със сини очи, че даже и могат да готвят» и се откаже да посегне на живота си.

  16. Svetlina казва:

    Веднага си вземи сините очи и русата коса назад!

  17. Маркуча казва:

    С’а, аз ш’ си ги взема, ама ако нямаш сини очи (не съм ги виждал отблизо все пак), как може нечии да са по-сини? Все едно аз да река, че Пенчо е по-рус от мене, щото косата ми е черна :) Айде (B) :)

  18. Svetlina казва:

    Шт! Чакаме някоя горда мама на рожденик да качи снимки от вчера. Току виж на някоя се виждам и аз :)
    И Пенчо Е по-рус от тебе!


Твоят коментар

