Помръдващата, многофункционална и многопосочна аз

Натопиха ме да играя на блогърче :) Според Малкото пухкаво и очилато коалче аз съм това:

  1. Capable of doing many things competently.
  2. Having varied uses or many functions.
  3. Changeable or inconstant.
  4. (biology) Capable of moving freely in all directions.

Или поне едно от тях :)

Според правилата трябва да си призная седем случайни неща и да натопя 15 блога. 15те блога с удоволствие бих ги предизвикала, но предвид каква творческа криза е обхванала блог пространството или стотината блога, които аз следя… направо няма смисъл :)

Случайни, случайни, колко пък да са случайни долните неща :)

  • Записах се за още една екскурзия в Родопите. Планирам малко по малко да ги обиколя целите. Още двайсетина години и съм готова.
  • Скъсах си и последните дънки, после ги заших, но реших, че ще ги нося в краен случай. И това лято ще се пробвам да нося момичешки дрехи. Само още не мога да схвана как да си държа краката, когато съм  с пола.
  • В петък завърших първи курс (първа-втора по успех). Този университет определено ми харесва повече. Пак има глупости и някои луди преподаватели, но или съм станала по-търпелива, или по-непукист. А и още никой не е хванал да ми се натиска.
  • Една колежка ми донесе чорапи от Филипините. Purposely mismatched socks. Три чорапа, различни :) А тая седмица си заработих и едни от Англия. Щото правя хубави кюфтета :) Преди няколко месеца бившата ми съквартирантка каза:

[06.8.2010 г. 16:49:07] баба Бабс: iskam da ti kaja , 4e ti si vinovna ! ako se 4udish za kakvo i tova shte ti kaja
[06.8.2010 г. 16:49:45] баба Бабс: Imam 45 chifta 4orapi! predi da te sreshtna bqh normalen 4ovek, koito imashe 10-15 4ifta, a sega na kakvo zaprili4ah :x 4orapenoto 4udovishte (chuckle)

  • Нещо съм се разнежила. Плаках от кеф на две летни бури, стоях по средата на тротоара да зяпам една дъга, през вечер гледам луната (особено преди няколко седмици, когато някакви много тъмносини облаци се движеха страшно бързо покрай нея) и постоянно пиша мечки на Клим. Който имаше рожден ден и до ноември нямам право да наричам Малчо.
  • Изгърмях 30лв за разговор с приятел в Израел. Обичам да правя изненади на приятелите си. И да съм мила с хора, които  имат нужда.
  • Оказа се, че можело да обичам Божката и повече. Вече е пълноценен малчуган. Който не знае какво е въздух, не се интересува от маймуни и зебри, но пък дай му понита и влакчета :) Освен това вчера стана на три и му правих торта.  Някой ден Яна ще качи някъде снимки на 3 до 9 бебета и торта-влак. Дотогава може да ми се смеете на телефона :)

Мисля да не посочвам други играещи. Разбира се, първите 15 желаещи са добре дошли да се включат. За останалите ще въведа скромна такса :)

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

И много се радвам, че открих този сайт :)

8 коментара on “Помръдващата, многофункционална и многопосочна аз”

  1. helen каза:

    Винаги се впечатлявам от нещата, които можеш да правиш с ръцете си :)
    Това, че главата ти може да мисли не ми се струва толкова голямо чудо :)
    (но няма да ти чета домашното по политология да знаеш – отвъд границата ми за дължина е :))

  2. Svetlina каза:

    :))) Недей чак толкова да се впечатляваш. Остава ми да зашия още няколко дупки и така ме мързиии…
    Между другото моята сестра има проблеми с разбирането на икономическите формули в Ексел, тъй че тая работа с главите също си заслужава впечатление.
    А домашното по политология никой освен мен няма да го прочете :)

  3. helen каза:

    но ако на някого му трябва домашно по политология точно на тази тема … може винаги да си го взема от твоя блог :)

  4. Яна каза:

    Ммммм….може да се пробвам.

  5. Svetlina каза:

    Време ти е :)

  6. […] и инж. Мицев казаха, че този път съм надминала себе си (за тортата, за тортата) и после, когато облякоха на Бубу тениската, която аз […]

  7. […] време ми предложиха да си почеша малко езика (или клавиатурата). Явно скуката ще направи чудото тоя […]

  8. […] значи Блонди ме е цапнала и за другата награда, ама аз от нея вече си имам :) То изобщо не пречи да си кажа седем […]


Твоят коментар

