Края на май, май-май :)

Гледам, че отдавна не съм писала постове от типа мило Дневниче :) А не е като да не ми се случва нищо :) Изкарах Гергьовден във Вършец, където ядох агнешко (и докопах рецептата на леля ми), пих ракия и слушах сръбско. На сбора бяха изнесли гащи, саксии, сувенири, чинии и играчки. В този ред :) Съответно за мен имаше казанлъшки понички и скрежина :) И захарен памук :) За доказателство… комшийката :)

Всичко това беше съпроводено от вълнуващ family reunion (на английски, нарочно). Опознах се с бъдещата снаха, с братовчед ми правихме планове за райграс в задния двор (и барбекю, и барбекю), освен това ме водиха по софийските кръчми, поканиха ме на някакво рали другия месец и ми обещаха да ме водят и на кино. Много харесвам следобедите в кухнята на леля, когато си говорим за всичко и за нищо и ядем пълнени чушки с боб :) Навремето харесвах и разговорите с братовчедките си от другата рода, ама нещо спряхме да ги практикуваме. Дотолкова спряхме, че оняден прочетох в блога на едната, че е завършила, че има ново гадже и че ще става християнка. Което е прекрасно, но… все едно ми говори за чужд човек. Толкова съм назад с новините, че едва ли някога ще наваксам. Съвсем сериозно, дори не знам какво е учила :)

После пък Яна дойде в София (с всичкото деца и мъже). То не бяха гостита, то не бяха разходки, то не беше чудо! Няма да забравя как в петък чистих 4 часа, в събота имах три бебета на гости, после вързах престилка и готвих и чистих още 6 часа, после имах гости до след полунощ. А на следващия ден ходих на зоопарк :) Рано сутринта малкия рожденик дойде да си вземе тортата и… абе много ми се дощя да изкарам малко време само с него. И така и ака имах уговорка с приятели да гледаме пингвините в зоопарка, метнах го на автобус. И на още един, който се счупи. И на още един. Който си мисли, че за три часа не може да се обиколят всички животни, влакчета, да се изядат всички пуканки и захарни памуци, да  се изчете книжка за трактори и да се хнане тен, просто не познава Божидар! Тук е мястото да отбележа, че продажбата на балони по ПЕТ лева на входа на зоопарка трябва да бъде забранена със закон!
Малкият герой едва намери сили да издържи едночасовото пътешествие навръщане, тъй че вкъщи тайно го заредих с шоколадови пурички :) Преоблякохме се, нарамихме подаръците и право на рожден ден! Някои гости ни бяха изпреварили, но нищо. Ей тука ми подскочи нещо, когато Яна и инж. Мицев казаха, че този път съм надминала себе си (за тортата, за тортата) и после, когато облякоха на Бубу тениската, която аз му подрих. Това много ми помогна да издържа петте часа с деветте бебета и техните родители, пълзящи по пода (родителите, не бебетата). Както и сандвичите, които Яна беше направила. Както и доволната усмивка на Божката, който отваряше подарък, поиграваше си с него и минаваше на следвщия. Изморен и щастлив. И аз така :)

Добре че на следващия ден бях на работа, че да си почина! Вечерта с Яна се видяхме уж като възрастни, пък още ни държеше от рождения ден и само за бебета си говорихме. И, нямам идея как, но успяхме да изядем две порции китайско! На другия ден продължихме със закуска с горещ шоколад и минишпиц и разходка из любимия си мол, изхарчихме повече, отколкото имахме и… абе, много беше хубаво :)

Същата вечер те си заминаха и… сега не знам дали да се радвам, че когато се виждаме, срещите са толкова наситени… и емоционално и всякак, или пък да се ядосвм, че ми е далече и че не се срещаме по-често или пък… да ми е малко тъжно. Вероятно от всичко по малко. Като оня коктейл Дъга :)

Освен това открих пролетта. Докато правих тортата, накарах едни деца под терасата да ми наберат джанки. Метнах им ягоди и желирани червеи и торбичка, вързана за шал. Листата от джанките за папагалите, джанките за мен :) Много хубава зелева манджа правя :) А те даже ми подариха букет полски цветя. Застанаха ми под прозореца и викаха „Ехооо! Сливиии!“ и нямаше как да не се покажа да си взема цветята. Вече са почти увяхнали ама изобщо не искам да ги хвърлям!

Изобщо… много е хубаво и изморително да си във ваканция. Ето, вчера уж само бяхме на сладкарница и пикник и парк и бира на една върба и сладолед в мола и… се изморих. Вярно че си бяха десет часа, ама чак пък да се изморя от лежане и бира :) На това отгоре аз не я пих, само я снимах :) Вечерта пък имах гости :) Само дойдоха, натръшках ги по леглата и заспах. За сметка на това организирах сутрин на гостоприемството и пекох любимите си бухти със сирене, варих кафета, бърках студени чайове и дефилирах по червена пижама с далматинци и престилка с ябълки :) От което ми гръмнаха два бушона и карах гостите да навиват жички :)

И, мило Дневниче, в тоя шашав график успях да вместя скарване със сестра ми, скарване с мама и още сто неща. И получих подарък от Кеклата, но не можах да се добера до пощата. И утре е ден, де :) И сега изчезвам, че откак сипах тия седефени парченца в храната на папагалите, нещо са се побъркали. Мисля да ги завия да спят, преди да ги хвърля на немските овчарки от горния етаж.

Амм… и Мили и С. са бременни. И ще се женят (не като следствие от предното). И из главата ми се въртят много странни мисли за Калоян. И изобщо няма да коментирам тези две теми. И скарването с мама.

2 Коментари on “Края на май, май-май :)”

  1. Яна каза:

    Хахаха! И Антон ходи на работа да си почива. btw, сандвичите той ги прави. Аз само аранжирах масите.

  2. Svetlina каза:

    :))))))
    Бе и масите не бяха лоши, ама най си е хубаво да си на работа :)))


Твоят коментар

