Учени откриха, че ще умрем

Вчера светът научи, че ще се мре. Особено хората. Особено от краставици.

Днес сто души се учудиха, че съм си взела краставица и франзела за обяд. Защото някъде там някой бил умрял от нечии краставици. Като оставим настрана смехотворността на твърдението, че някой ще реши да внася в България краставици на цени от Западна Европа… с извинение… МОЛЯ? Като толкова ви пука дали ще умра, защо ме карате да се храня в помещенията, където пушите? Защото плащате подкуп за шофьорския си изпит? Защо постоянно ме ядосвате и ми вдигате кръвното? И… добро утро, животът е пълен с опасности. И ще се мре и това е положението. Една година няма да ядете пилешко, една година няма да ядете свинско, една година няма да ядете краставици и всяка зима ще ходите с маски за лице и ще плашите децата по пързалките. И какво? Аз ще ям краставици и ще примирам от кеф :)

Явно някои хора ги е страх, че са живяли напразно, че няма да оставят следа или че човечеството ще пострада много от тяхната загуба. Хубаво, но да не настояват да споделям страховете им.

Рискове дебнат отвсякъде. Ей на, утре може да ти вземат портмонето, вдругиден да си блъснеш ръката в шкафа и да си свалиш кожата, а на следващия ден… кой знае :) А може и да ти се случи нещо хубаво. Фифти-фифти :)

8 Коментари on “Учени откриха, че ще умрем”

  1. helen каза:

    а и времето е патогенно :)

  2. Svetlina каза:

    Мдам :) Летално направо :)

  3. helen каза:

    в терминален стадий

  4. Yana каза:

    А децата гизаключваш в банята, защото може да паднат… докато ходзят! :) Но пък в банята има опасност тавана да се срути или да стане наводнение :)

  5. Yana каза:

    Хахаха…
    ходзят = ходят

  6. Svetlina каза:

    Хахаха :) Пак ли си чела бг мама :))))
    Аз като малка сама си се заключвах в тоалетната. Бях таен агент и криех разни работи зад казанчето, освен това бях намерила как да разглобявам мрежата от прозореца и да шпионирам… десет квадрата от тротоара :) Освен това правех и опити да следя какво правят другите там, но баща ми зазида дупките. Супер подло.. със сапун :))))

  7. Яна каза:

    Не, не съм. Уви, въдят се и по площадките… Няма отърване!

    Хахахахаха! Тая част от биографията ти не ми беше известна. :)

  8. Svetlina каза:

    Така сме ние тайните агенти :) Потайни :)


Твоят коментар

