Опровержение

Вече не празнувам деня на детето. Не искам балони на първи юни, искам цветя на осми март. И шампанско, танци, рокли и още сто неща. И за да се отлича тотално от децата, днес си наготвих :)

Бях съвсем наясно, че искам да пробвам да пека картофи с морска сол, ама ми трябваше нещо по-така, по… възрастно. В магазина намерих македонска наденица, пообиколих рафтовете и си избрах и съставки за хубав летен сос. Ужасно е лесно да надупчиш 2-3 картофа, да ги оваляш в морска сол, да хвърлиш наденица между тях и глава лук. Да ги печеш, докато къщата замирише на хубаво :)

Пък за соса нямам думи :) Сложих повече кисело мляко, за да е лек, майонеза и печени чушки за аромат, горчица за вкус и наситнения печен лук ей така, за разкош :) Вярно, че цялата работа се пече един час и че яко се изгорих, пробвайки да се правя на Жак Пепен и да прищипна картофите така, че да „изскочат“ през разрезите… ама си струваше :)

Не знам дали съм споменавала, че когато трябва да се пести, приемам много сериозно менюто си и готвя само вкусни работи :) Тоя месец съм си поставила финансова цел и ето :) Вечеря за двама за 6лв. Добре де, две вечери за един, но то е същото. На теория.

А Надето сега е на компани трип, щото в нейната компания така и не можаха да измислят как се прави тийм билдинг. И се наливат с безплатен алкохол на първи юни. И по време на сирените на втори юни ще бъдат в автобуса. Какво по-възрастно от това :)

6 Коментари on “Опровержение”

  1. helen каза:

    а пък аз съм си дете :) http://twitpic.com/55sv7s

  2. Svetlina каза:

    The photo you were looking for no longer exists :(

  3. helen каза:

    exists, exists … не можеш ли да отвориш?

  4. Svetlina каза:

    Хихихи :) Дори аз нямам такива :))))
    Но пък имам нови обеци котки :)))

  5. helen каза:

    ма нали са много сладки – страшен хит съм днес :)
    аз имам обеци – рибки :)

  6. Svetlina каза:

    Пак не си като хазяйчето ми, който от няколко дни си е в солжил в скайп портрета на Христо Ботев :)


Твоят коментар

