Ойларипиии

Утре ще бъда тук:

И тук:

И ще правя така:

И съвсем скоро ще бъда тук:

И тук:

Стискайте палци :)

И да сте много благодарни на Архиватора, чиято снимка ползвах без да питам!

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Архиваторе, само кажи и се маха!

8 Коментари on “Ойларипиии”

  1. alfredpacino каза:

    И какво ще търсиш във Вършец ?
    Вероятно Клисурски манастир :D

  2. Svetlina каза:

    Мммм както говорят снимките, търсих грунд :) А дали намерих е отделна приказка :)

  3. arhivatora каза:

    Няма проблем, даже не бях разбрал. Даже тия обяснения под поста можеш да ги изтриеш :))))

  4. Svetlina каза:

    :))) А, не! Може някой от двамата ми читатели да избяга и да иде при теб :)

  5. arhivatora каза:

    не знам, мен ме притеснява като плашат малките деца с мен…

  6. Svetlina каза:

    :))))))) Как ми приписват чужди грехове! Още малко ще вземе някой да се обади и че не съм девствена!

  7. Svetlina каза:

    :)))) Мини утре през блога :) Обещавам да се отчета :)


Твоят коментар

