Жени, тупайте си китениците редовно!

Ама че работа :-) Не знам как успях да избера най-дъждовното време за отпуската си, ама успях. То не знам и как успяхме да объркаме спирката и да изхвърлим две момичета на релсите на гара Балкан и то при приближаващ се влак, ама айде :) Както и да е :) Завлякох тапетите до вкъщи и така се бях засилила, че пренесох всичката покъщнина от моята стая в другата стая. Преди което мама ме хвана да изчистя и другата стая. И да знаете – китениците трябва да се тупат редовно! Почти час млатих горкия китеник с тупалката и пак си остана прашен :( Добре че мина леля ми и ме подкокороса да помагам в градината. След като двете кучета ме омазаха, счетох за нужно да помагам със саденето на чушки и домати и със скубането на копър. Много интересна дейност. Докарва болки и в кръста.

Които са нищо с болката в дясната ръка на следващата сутрин. Пак да напомня – тупайте китениците редовно! Или вземете се омъжете! Е, на втория ден също валеше, тъй че свалих каквото беше залепено по вратата, понапазарувах, пратих баща ми с една количка да търси вар и мечета и… мързелувах. Два канала по телевизията, почти никаква батерия на телефона, никакъв нет, никакво нищо. Не ми се четеше, нищо не ми се правеше. Проспах си поне 70% от отпуската. През другото време беше Черешова задушница и ядох мекици с пудра захар, шоколадови бонбони, Фафли, два вида жито, домашния кекс на леля, пълнени чушки с боб и какво ли още не. Да :-) Във Вършец се подава с готвено. Те не казват, че подават, а че раздават. А съседчето го изпитвали по история даже за неща, дека са стаяли лани. И… „тоя господин нема ли лозе, да идем с резачката“. Проверил. Няма лозе :-)

И така. Майсторът в къщата каза, че в тва време боята няма да се хване, аз обещах да му пратя пет лева, да се почерпи, като ми боядиса и… цяла неделя играх карти, ядох череши от дървото и чоплих семки. Пълен кеф :-) Днес станах в 6 и нещо, попътувах, поработих, ритнах един ръб и си свалих кожа от коляното и… всичко вече е нормално :-)

И няма начин да си призная откъде знам, че малък ром с кола е 2,40 :-)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Най-накрая ми пратиха снимка от професионалист. За проверка:

И утре пак съм на бебешки рожден ден. С по-нормален подарък, но пък розов :-)

Твоят коментар

