Хеленка да ми се посмее

Най-накрая срещнах мъж скорпион. И както пишеше в книжката на маминка, излезе, че скорпионите наистина са два вида – могат да се впрегнат в нещо страшно деструктивно или в нещо страшно конструктивно. Ем… толкоз с късмета. Колкото аз от 4 години водя усмихнат блог (или правописно смешен), толкова той се хвали с това, че обича да тролства по форуми и че е бил банван няколко пъти. Колкото аз си тананикам и се клатушкам, докато слушам хубава музика, толкова той обръща внимание, само когато пуснат ремикс на някоя негова любима песен. И се горещи как я били развалили :) И колкото аз обичам да ям домати, толкова той не ги яде. Което в моя свят е равно на самоубийство. Защото като дете ги бил ядял, но после се отказал . И лук, и пипер :)

И колкото мен ми е кеф да си купувам нови диадемки и да се фръцкам с шарени полички, толкова той си е не занемарил, а унищожил тялото. Хайде, не се мажа с крем за цици, не ходя на козметик и не си боядисвам ноктите, ама и той не го прави. И така :) Не ме изяде, като ми дойде на гости, ама щото колкото той ми е ясен, толкова и аз съм му ясна. Гарван гарвану око вади ли, а?

Винаги съм си мислела, че е фасулска работа да се обърна към тъмната страна. Сега видях какво е и какво да кажа :) Същата работа си е :) Аз не чета новини, за да не си развалям настроението, той чете новините с много коментари, за да разваля настроението на хората. И аз го мога, и даже бих била много добра. Аз съм един потенциален зъл, питайте Хеленка :)

3 Коментари on “Хеленка да ми се посмее”

  1. teo каза:

    И другите се смеем :)

  2. Svetlina каза:

    Хахаха :) За лошо скорпионче ли опитваш да минеш :)))

  3. teo каза:

    Не повече от теб ;)


Твоят коментар

