Нищо лично

Не знам как да го кажа по-ясно, тъй че…

Аре недейте да си завирате носовете там, дето не ви е работа.

Всеки трети блог крещи, че трябвало да ходя на София Прайд. Ако си обичам свободата, ако искам равенство, ако имам приятели (щото всеки 20ти бил хомосексуален), ако съм широкоскроена, ако съм… е, може и да съм, може и да не съм. Моя работа си е дали съм спала с жени, моя работа си е как се определям, моя работа е да реша дали съм дискриминирана, дали ми липсва свобода, дали ми трябват повече права и дали желанието на онова между краката ми ме задължава да ида на панаир. Голям, шарен, шумен, скъп панаир. Щеше да е парад, ако хората се разхождаха и парадираха. Само че е панаир, защото хората се забавляват, купуват, продават и гледат сеир.

Изобщо няма да обсъждам аз защо не съм отишла и какво мисля за смисъла от събитието, за насилието, което поражда или пък за хомосексуалните (бисексуалните също). Искам само да отбележа, че хората, които приканват да си сложим клоунски шапки, да си купим свирки и да ходим да се бием на моста на влюбените, обикновено нямат други блог статии по тази тема. И че 8 часа след „парада“ никой още не е публикувал отзиви, снимки, клипове. За сравнение клипчета от концерта на Роксет в София имаше качени на втория час. И колкото и да съм свикнала разни хора да се възмущават, да подканват, да заричат, а после да се отмятат, не считам за правилно да си играят така с най-интимното, с най-личното. Не ви е ясно кого ще засегнете, като говорите вятър приказки, не ви е ясно какво ще причините, като кажете, че ви пука, а покажете точно обратното.

То бива бива на всяка манджа мерудия, ама айде спрете се!

6 коментара on “Нищо лично”

  1. Svetlina каза:

    Понеже в тоя блог друг не ми е цензор, да отбележа, че вече видях една пост-прайд публикация :) 14 часа след началото на София Прайд 2011. И в нея се твърди, че имало отзвуци по социалните мрежи. Е, аз там не пипам, а и не от там са ме спамили, че видиш ли, трябвало задължително да ида на панаир. А като си представя колко щях да се вбеся, ако си бях в Шумен и цялото блогърство ме заричаше да ида на софийско събитие… :)

  2. helen каза:

    да бе хората все се врът с непоискани съвети … или както се казва на английски unsolicited advice :)

  3. Svetlina каза:

    Толкова много бликаща доброта, любов, загриженост :) По календар :)

  4. 3mey каза:

    Като цяло блогът ти е усмихнато и слънчево място.
    Та затуй се чудя какво толкова те е нагнетило и ядосало, за да провокира в теб толкова негативна статия.
    Бъди прекрасна и се усмихвай. :)

    п.п. Извинявай, че ти отварям работа, но би ли изтрила предния ми коментар. Все още ми е сложно с уърдпрес. :)

  5. Svetlina каза:

    Няма нищо негативно в това да си изискам правото да бъда оставена намира :) Плюс това блогът ми не бива да ме задължава нищо, щом ми е ядосано, блогът ми ще е ядосан :)

  6. alfredpacino каза:

    И все пак петима бити.


Твоят коментар

