Портокалов уикенд :)

Толкова да ти е хубаво, толкова да си преял, толкова да нямаш сили, че да полуседиш-полулежиш в мълчание. С Люси и Надя.

В събота Надето получи разходка до Пикадили (не, не е реклама, аз наистина обичам да ходя там) и… съботен обяд, много ясно. Накарах я да се върти около печката, да мие чинии, да цеди портокали и лимони… докато не се получи съвършенство. Направихме си риба по средиземноморски (с марината от портокал, лимон, копър, сомак, кориандър), която задушихме върху зрял лук (с доста бяло вино и малко вода), сварихме сладко от портокали, от което заделихме топинг за сладолед, после захаросахме коричките и намазахме филийки с хайвер и моя супер дупер невероятен доматен сос и… умряхме :) На това отгоре бях направила и сладолед шоколад+кафе :) Още не ми е ясно как решихме, че можем да изядем всички работи :)

Наложи се помощ и в неделя организирахме обяд с Люси. Неделен обяд :) Към рибката добавих картофена салата, шарена салата и пълнени пиперки. Шарена, защото имаше домати, краставици, чушки и още сто неща. Не съм много сигурна защо готвих толкова много, ама Надя и Люси са много сладки, като ядат :) И най-накрая се сетих да извадя пастета от тиквички. Тоз, моят хладилник е толкова бездънен, че губя не пастети, а цели тенджери понякога.

Само сладоледите не успявам да ги загубя. Наредих в чашките за мелба от портокаловото сладко, сладоледи ванилия и още два, портокалови корички, портокалов топинг и… не остана време да снимаме :)

Не съм сигурна как оцеляхме, но определено знам защо. Оцеляхме, защото след пет дни пак ще е уикенд, пък остана мохито :) Както и да е, не правете това у дома си, освен ако не работите като супорт :-РРРР

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

А мама ми се обади да ми каже, че съм дебела за възрастта си :)

2 Коментари on “Портокалов уикенд :)”

  1. helen каза:

    а този път си сготвила неща като за мен :)

  2. Svetlina каза:

    Радвам се :)))


Твоят коментар

