Ни се крия, ни треперя от страх

Запознах се с един човек в QIP (не icq :-)). Поиграме в conquiztodor.bg и лека-полека стигнахме до момента, в който ми преинсталира windows-а. На следващата вечер Клим, с когото ме срещна wordpress, и Яна ми помогнаха да събера драйвери и да си доизкусуря компютърчето. Вчера Силвето мина, да ми сложи MS Office и кракнато desktop buddy. А аз се захванах да си подреждам виртуалната къща. Наредих add-on-и в браузъра, смених старата persona, избрах летен тапет с подходящи иконки… и започнах да си запаметявам паролите. Не ползвам pass keeper вкъщи, нямам master password, вратата ми е отключена ;)

Не страдам от паранои. Не мисля, че има кой знае какво за вземане у нас или във виртуалната ми къща. Ясно ми е колко лесно човек може да се добере до личната ми информация, до пароли, сметки, дати и какво ли още не. Стига да има желание, де. Предпочитам да мога да съм полуизлегната на стола, да цъкна на някоя отметка и автоматично да се логна в акаунта си. Да почета нещо, да се сетя, че не съм платила тока, да го платя, да си погледна сметката за телефон, после да поразгледам какви книжки са качени в book-log. Нямам проблеми с това да качвам картинки в snimka.bg, wayn.com или picasa. Имам онлайн домашен любимец, онлайн женско календарче, акаунти в два сайта за групово пазаруване и Amazon и какво ли още не. На половината им бях изпозабравила паролите, като сигурно само за 1/4 имах имейли с пароли. Тук-там даже и потребителското си име не знаех :-) За няколко часа подмених/възстанових/подредих всичко. Без Epay.

Добре. На кого му хрумна, че така трябва да се сменят пароли? Пратиха ми имейл, че от едикоеси айпи е поискана смяна на парола. Имала съм била два дни срок да ползвам някакъв код. Трябва да се намери клон на Easypay, ама не какъв да е, а такъв, в клон на ЦКБ и ПИБ, или пък самостоятелен. Нищо че телефонната операторка не можа да обясни това пък животно какво е. Намерих един, който не е такъв :-) Интересно какво щях да правя, ако бях във Вършец. Или ако нямах принтер, защото може и да не се споменава в имейла, но този номер не просто трябва да го кажа в офис на Easypay, трябва да им занеса разпечатка. Вариант две е малко по-приемлив. Намирам банкомат, пробвам да ползвам Bpay, превеждам левче към Epay и готово. Само дето забих един банкомат, а два други ми казаха, че картата ми е отхвърлена. Което съвсем не беше така според служителката в банката. И заради което не ми остана време за обяд в обедната почивка. Вариант три е да съм в София и да ида в централата на Epay, която работи от 9 до 6. За да им дам левче.

В Easypay ЦКБ отидоха 20 минути, за да ми вземат левчето, но нищо. Разписах се, където трябва, активирах си паролата, платих си тока. Айде сега някой да ми обясни кому беше нужно това разкарване. Ако искате да ми вземете левче, вземете ми. Обаче какво точно обслужване ми осигурявате и каква е тая услуга (ОНЛАЙН уж)? И как точно тази процедура ми увеличава сигурността? Единствената причина да реша да се мъча докрай, е, че никъде другаде нямах записан един ИТН номер за ЧЕЗ.

За сметка на това така избеснях, че в момента обмислям към коя банка да си прехвърля заплатата. Харесала съм си две програми за автоматично плащане на битови сметки – на Пиреос и на ЦКБ. Ще потърся и още и ще си избера и край на Epay. Имам си Paypal и без това :)

И така. Имам една добре заредена виртуална къща. Някои мебели имат дефекти, някои се нуждаят от подновяване и… никой няма катинарче. О… и всичко ми е оранжево :))))


 

7 Коментари on “Ни се крия, ни треперя от страх”

  1. helen каза:

    супер десктоп :)

  2. Nadinka каза:

    много яко :)

  3. 3mey каза:

    Прекрасно! :)

  4. Svetlina каза:

    Тихо, че не знам чия собственост е картинката :)

  5. Nadinka каза:

    важното е да има ад-он-и :D

  6. […] да обяснявате, че мога да ползвам Epay. Откак се спънах в процедурата им за смяна на парола, се старая и тях да избягвам. Продължавам да твърдя, че […]


Твоят коментар

