Завръщане във Фифлия :)

Може да не съм богът на дъжда, но съм богинята на прегръдките. И може и да не знам как да накарам небето да спре да вали през юли, но знам всичко, абсолютно всичко за прегръдките.

Досега съм определила над 50 вида. Има прегръдка „обичам те“, прегръдка „ужасно ми липсваше“, прегръдка „млъкни за малко“, прегръдка „изморена съм, а ти си толкова топъл“, прегръдка „никъде няма да ходиш“, прегръдка „страх ме е“, прегръдка „много си сладък, като спиш, но ме сърби носът“, прегръдка „ако знаеш какво съм ти намислила“, прегръдка „заспивай вече, деее“, прегръдка „не искам да се отделям от теб“, прегръдка „здравей, ужасно си красив“, прегръдка „не се обръщай, да не ми видиш лигавата физиономия“, прегръдка „само мой си“, прегръдка „Божидаре, не мога да ти се нарадвам“, прегръдка „дълго няма да се виждаме“, прегръдка „искам те и то веднага“, прегръдка „а помниш ли…“, прегръдка „и така да ми се плаче“, прегръдка „не мога да изкажа колко ми е хубаво“, прегръдка „нека ти е ясно, че утре искам пак“…

После има мимолетни прегръдки, има дълги и горещи, има прегръдка с отскок, прегръдка с широко разперени ръце, сто прегръдки в легло, прегръдки с целувки, прегръдки с рускини (за здрасти и за чао)… Прегръдки на светло, прегръдки на тъмно, прегръдки не за пред хората. И даже – прегръдки в скайп.

Малки кафяви мечета, големи кафяви мечета, грамадни кафяви мечоци. Коали. Панди. Луди гризлита. И плик, който маха :) Казват „щастлива съм“, „къде се затри“, „боли ме коремът от смях“, „целувка не стига“, „и защо сега си чак там?“, „ям нещо много вкусно и не мога да докопам клавиатурата“…

И всичко това не ме прави специална, а много… щастлива. Щастлива, че има как да показвам това-онова. Че не е нужно да напиша в блога си, че обичам някого. Че мога да го направя с 3 мечки в скайп или пък една насред града. Че имам шанса да оставям неизказани някои… по-болезнени липси и довиждания. Че имам още един език, още един начин да общувам с най-милите ми.

Плюс това така намалявам шанса Яна да ме вкара в затвора за прекалено често целуване на Божидар :) За целувките, ябълките, змейовете и останалите ми скрити магически умения, ще има да чакате :) Ние, момичетата с блогове, не се разкриваме толкова бързо.

Обаче готвим такива хубави домати със сос със сирене. И пушено свинско и гъбки :)

This slideshow requires JavaScript.

7 Коментари on “Завръщане във Фифлия :)”

  1. helen каза:

    прегръдките в скайп не струват.

    знаеш ли кое струва? кайсиите :)

  2. Svetlina каза:

    Хихи :) Защо, о, защо, имам мръсно подсъзнание?
    :)

  3. helen каза:

    зацапала си го нещо … :)

  4. Маркуча каза:

    Re: прегръдки с рускини — да не забравяме целувките при запознанство… минимум три и с чувство :)

  5. Svetlina каза:

    Е, това е при запознанство с руснаци :))))

  6. justjulia каза:

    Прегръдката е супер важна част от човешкото общуване и моя любима такава. Колкото до целувките при рускините, ми като четвърт рускиня мога да кажа, че са просто генетично заложени … при запознанство … минимум три и с чувство :)))))

  7. Svetlina каза:

    Баща ми отказва да ходи в селото на баба ми, защото там целуват за здрасти, пък всичките баби имали мустаци като сомове :)))) Ако някой е ходил в Краводер, да потвърди или отрече :)


Твоят коментар

