Инцидент след инцидент

Значи не ми стигаше да си забия шкафа в ръката и да ми текат всякакви гадости и да ги замазвам с блажна боя, ми и трябваше да си взема минерална вода за бебета и да си прещипя езика с нея. И да ми висне едно парче :) Тъкмо взе да се оправя, дървеници ми нападнаха леглото. Ни можеш да спиш, ни да се начешеш. Сега имам да пера кървави чаршафи. Да се надяваме, че спреят за насекоми няма да убие папагалите и че поне тая нощ ще си почина. А дотогава съм плътно залепена за стола, защото успях да съдера панталона и го ших с телбод.

Чудя се какво ли още ще ми се случи и кой ли ме е урочасал :) Каквато съм хубавка… :)

One Comment on “Инцидент след инцидент”

  1. Svetlina каза:

    Пхаха :) Случи се :)
    Снощи правих омлет, едната чушка беше люта, потече ми кръв от носа и аз реших да бръкна в него с лют пръст :))))


Твоят коментар

