Смъртоносна вечеря

Може и да е лято, ама вали дъжд. Освен това съм изморена, болят ме коремите и цял ден ми е криво. Тъй че опитах да се самоубия чрез вечеря :)

Пържени филийки с дупка, в дупката яйце, а за side dish – пържен лук :)

Снимката на нищо не прилича, но вечерята си я бива. Филийките хрупкат и са солени, белтъкът е с хубава коричка, а яйцето от вътре направо сладнее. Лукът също. И не е чак толкова мазно, ако подсушиш малко филиите. А и да е мазно, какво :)

Даде ми достатъчно сила да изтрия 152мб писма от пощата си. И то не какви да е, а от категорията със здездичките. Премахнах всичко от любов номер едно и любов номер две. И няколко неща, които вече не разбирам :) Начетох се на предишните си буйствания, деменции, наивности, гневове. И се почувствах напълно готова да ги разкарам. Уроците са вече добре научени, споменът вече не боли, не предизвиква гняв, разочарование, смях. Все едно чета книга за някой, който ми е далечен. Виж уроците, научени от Калоян… още не съм имала възможност да проверя наученото. А и в момента ми е малко мътно :)

Както и да е. В събота си подредих къщата (дори оправих кабелите и кабелчетата на компютъра), сега съм се юрнала да чистя пощата. Компютърът е наистина организиран. Може това да са странични ефекти от твърде многото пасианси :) Добре че е Маги, да ме извежда на шестчасови обиколки из София :)

One Comment on “Смъртоносна вечеря”

  1. Svetlina каза:

    Още 445МБ паднаха под ножа. Затрих и всички следи от ХТМУ. Много съм доволна :) О, и махнах онези ужасни снимки от 12 клас :)


Твоят коментар

