Щастлива съм. Донякъде

След едноседмично разглеждане на фурни си избрах най-евтината средно голяма, която беше в наличност и можеше да се достави до Вършец. В крайна сметка реших, че марката няма значение, нито пък мощността. Исках бяла фурна с прозрачно стъкло и това е. Има си гаранция, друг да я мисли. И като струва 90лв, и мисленето няма да му тежи много :) Не ме интересува кой клас е, стига да е някъде преди W, X, Y, Z. Така и така ще я ползвам максимум 5-10 пъти в месеца, няма нужда да доплащам с идеята някъде в далечното бъдеще да спестя от електричество. В петък ще ми я доставят и ще мога да сготвя нещо на тати за проба :) Направо нямам търпение :) Особено ако нещата от градината на леля ми са узрели най-накрая :)

Освен това разместиха програмата на Fox Crime и сега най-интересното, което мога да гледам вечер, е Fiesta TV. Където дават как една блондинка организира партита. Едното беше фондю парти и честно казано изглеждаше много апетитно в един през нощта. На другия ден се опитах да накарам Люси да ми вземе съд за фондю за рождения ден, много скоро даже и намерих. Сега… може и да съм ненаситна, ама тенджера за 300лв или порцеланово кастронче на метална поставка за 60лв… взе да ми секва апетитът. Добре че съдбата ги разбира тия неща по-добре от мен. Тя ЗНАЕ, че съм по-красива, като съм дебела. И бутна в ръцете на Яна брошура на Карфур с промоция на съд за фондю, който се казва фондю. Също както съдът за паеля е паеля, а за гювеч – гювеч.

И… от днес си имам съд за фондюююю. Голям е и красив. Метален, с малки черни купички, с много вилички. Даже е толкова голям, че малко не мога да измисля къде ще го държа. Може в един шкаф в хола :) В упътването пише, че като го включа, може малко да замирише на нещо, което е безопасно, но не за папагали.

Освен това съм решила, че в него първо ще готвя на Ася. Сякаш от всичките ми познати тя най-много пасва на ястие с бяло вино и сирена. Никой да не търси логика в това изказване. Особено Люси. Не папагала.

И порових в гугъл рецепти :) За голямо свое разочарование открих, че хората не ползват таз хубава тенджерка по всички възможни начини. Примерно защо сосът да има 3-4 вида сирене, но да няма много зрял лук или яйца, или пък да е доматен? Освен това може да е примерно пасиран грах с малко мента. И може да не топим с броколи и карфиол (което така и няма да схвана), може да имаме коктейлни кюфтенца или уеджиз. Или онова супер вкусно пържено или панирано акулско коремче, дето се навива при готвене. И защо стар хляб и сухари, като нещото, дето върви най-много със сирене, е домати?

О, колко търсих рецепта за хляб с домати! Намерих сто рецепти за препечени филии с втрит домат, топли сандвичи с домати, хляб със сушени домати, но не и това, което ми трябваше. Искам нещо такова, но с истински пресни, сочни домати и може би малко маслинки. Затова просто ще запретна ръкави и сама ще си направя. Надали ще е толкова пък трудно, най-много да остане глетаво или сурово и наистина да трябва да препичам филийките :)

И така. Щастлива съм, че си имам съд за фондю. И хич не ми харесва, че Клим никакъв го няма и не мога да му се похваля. Освен това страшно ме е яд, че част от плановете ми се провалиха и че Надя няма да идва във Вършец този уикенд. Сигурно ще ми мине тия дни, особено като си получа фурната. Има ли място за сравнение :) Надя и фурна :)))


15 коментара on “Щастлива съм. Донякъде”

  1. tutankhamon661 казва:

    И сигурно вече си почерпила.
    Добре, няма да се самопоканвам.

  2. keklanka казва:

    Ахха, Адашката :) Всеки с неговите си играчки значи. Честити ти нови придобивки :) И аз имам, представи си – мултишлайф, каквото и да значи това :D Имам си и ножовка за нежните си ръчички, баща ми ще умре от смях като види с какво са ме оборудвали. И освен това на теб ти дължа едно гости, така че може и на мен да ми сготвиш :) Разрешавам. Мисля,че само на теб бих ти дошла на гости и то с другата половина от мен – Теди :)

  3. Svetlina казва:

    Почерпките другата седмица :) Днес е ден за опаковане на багаж :)

    Ох, Кеклей! Знам какво е ъглошлайф, ама чак пък мулти :) А на гости заповядайте – и без това папагалите са решили, че ще са послушни, само ако им водя малолетни гостенчета ;) А на вас май никога не съм готвила. Което направо си плаче за палачинки :)

  4. helen казва:

    и аз обичам палачинки…

    тъкмо щях да ти казвам, че изобщо не обичам фондю, защото аз по принцип мазни, миризливи сирена не обичам, още по-малко пък разтопени и горещи, и ти заговори за грах и домати :)

  5. helen казва:

    а брускетите по принцип са хубаво нещо (хлябът с домати и чесън във фурната). особено ако му добавиш босилек и моцарела :)

    аз съм царицата на пиците с хляб, домати, лютеница и друго, каквото има. както и на пастата с домати, чесън, черен пипер и босилек :)

  6. Svetlina казва:

    Бе… не съм много по сухарите аз :) И не ми говори за паста, защото през ден ям макарони из мола, нещо не мога да си ги избия от главата, пък в момента как съм гладна, и теб бих те изяла (НЕ те давам като пример за нещо неядливо :)).

  7. keklanka казва:

    А.. палачинки.. всяка неделя правя палачинки :) смени менюто :) Или аз да направя палачинките? :)

  8. Svetlina казва:

    Все ще намерим с какво да те нахраним, скорпи такова :)

  9. Alia казва:

    Честито ти фпндююю! И аз много го уважавам, но моята съдба знае, че не съм красива дебела, мда…

    Инак пробутвам ти моята рецепта за хляб с домати и маслини, много беше вкусен, като го правех едно време през ден :)

    http://alia.tropot.net/2008/06/20/%D1%85%D0%BB%D1%8F%D0%B1%D1%8A%D1%82-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%B0/

  10. Alia казва:

    Упс, забравих да кажа, че чери доматите идеално се заменят в обикновени ;) .

  11. Svetlina казва:

    УРА!!!!
    Ирина, много ти благодаря за рецептата! Все едно си ми прочела мислите и сега съм неприлично гладна за 11 часа :))))
    В дън земя да се продъни гугъл инженерът, дето е решил, че постовете от 2008ма не са вкусни!
    Още понеделник-вторник ще пробвам хляба с домати :)))) Сега отивам да се къпя и да сънувам автобуси…

  12. Маркуча казва:

    > И защо стар хляб и сухари, като нещото, дето върви най-много със сирене, е домати?
    Вероятно щото в Швейцария не им се хващат доматите? Ти каква теория имаш?

  13. Маркуча казва:

    Поправка: не им се хваща доматито :)

  14. Alia казва:

    Моля, моля, така както си описала желанията си точно като за моя хляб прозвучаха, затова и нямаше как да не ти го пробутам :))

  15. Svetlina казва:

    Ба, кой ще хаби място в Швейцария за домати :) Там садят банки, ролсройсове и санаториуми (според абсолютно всички любовни романи, които съм чела).

    И се сдобих с домашни чери доматчета. Една идея по-близо съм до заветния хляб :)


Твоят коментар

