:)))) Мечти

Стига да искам нещо достатъчно силно, то се случва.  Шегувкам се, трябва и отгоре одобрение, но общо взето, ако внимавам какво искам, получавам си го :) И ето на, поисках си хляб с домати и маслини и си получих :) Мнението ми е, че е вкусен, даже твърде вкусен. Сам по себе си би могъл да бъде ястие – вкусовете на доматите и маслините идеално се съчетават. Аз обаче искам да го ползвам за допълнение към фондю със сирена и искам те да бъдат интересният вкус.

Първо реших, че просто мога да направя едно маслинено хлебче и едно доматено. Само дето много гледам готварската телевизия и при Мисиз Чайлд имаше гостенка, която пече хлебчета във формички за крем карамел. Примерно такива:

Номерът е да направиш три малки топчета от тесто, което бухва много. И после то да порасне във фурната като цвете/ детелинка/ абе ей такова, ама по-хубаво :)

Трябваше да измисля трето тесто :) Според мен то трябва да е или бяло, или зелено. Значи или без нищо или с печен пипер или пък билки. Решението дойде от Ася, която все пак ще яде фондюто. Много била обичала билки. Ами, нека :)

Остава да докопам въпросните формички и може най-накрая да наготвя на горкото момиче. Бе, ако изкукуригам, ще купя такива от фолио и още в неделя ще я нахраня :) И без това хлябът е твърде вкусен, за да чака някакви си там форми.

Аз да си ги пожелая, пък ще видим :)

Освен това днес написах първите си 12 страници design specification и умирам от нетърпение да ми кажат дали стават за нещо. Прибавено към умората от цялостното пренаписване на най-големия ми проект досега… не знам какво му имаше на тоя хляб, че ме задържа жива, достатъчно дълго, че и пост да напиша.

Нямам търпение да се завъртят следващите две седмици. Имам да завърша една грамадна задачка, както и две нови нещица в Ексел. Освен това ще имаме две обучения. И Божката ще идва в София. И изобщо… отивам да спя :))))

6 коментара on “:)))) Мечти”

  1. Svetlina каза:

    Кратък имейл от CTO-то в отговор на моя design specification:

    Very good!

    Аз щастлив!

  2. justjulia каза:

    Ти щастлив … също е very good :)

  3. Svetlina каза:

    Ти само чакай да стане утре :) Божката ще идва в София и тети му е приготвила химикалка-гъска и книжка с мърдащи животни :)

  4. tutankhamon661 каза:

    Мисля, че е време да издадеш готварска книга.
    На мен ми стига да те чета и вече огладнявам, сладкодумница такава.

  5. Svetlina каза:

    :)))) За съжаление заглавието „Мързелива кухня“ вече е заето :) Седи ми на рафта и странно, но още нищо не съм приговяла от тая книга… като оздравея, ще поправя грешака. Ако оздравея.

  6. Alia каза:

    Радвам се, че ти е харесал (аз пак със закъснение, ама тъй е – две седмици в Бг без компютър водят до немарливост :)). А идеята за тройните хлебета звучи много добре!


Твоят коментар

