Почти циганско лято

Много се радвам, че вече започна да захладнява. Имам си цял куп причини. На първо място това ми дава шанса да си показвам десетките тънки чорапки – от най-обикновени лъскави чорапки с ликра, през фигурални (черни, бежови, жълти) до любимите ми бонбонени (лилави, зелени, розови, оранжеви…). Страх ме е да си преброя чорапите :) И много се гордея с тях. Особено с последната си придобивка – жълти фигурални 3/4 за деца от 12 до 14 :)

После… захладня и спрях да се потя на работа. Вечер, когато слизам по баира, вече редовно ми се случва да ме духа вятър или да ме вали дъжд. А аз много обичам дъжд. И вятър :) И си извадих шалчетата :)

Освен това вече не ми е твърде топло за готвене. Пак си вечерям розови домати, но започна да се появява и желанието за нещо по-така. Във Вършец готвих на Люси и тати рулца от тиквички, разни ребра и първото си успешно руло Стефани. Абе, не беше баш руло Стефани, щото вътре сложих печена чушка, зелен боб и домашен доматен сос. Беше по-хубаво от руло Стефани :)

А днес ми се случи и първата есенна вечеря. Есенна, защото нямаше прясна салата :)

Специално за Надя имаше студена зелена крем супа (тиквички, грах, лук, кориандър, самардала, кисело мляко), гювечета И ПЪРВИЯТ МИ КРЕМ КАРАМЕЛ!

This slideshow requires JavaScript.

Ето точно така виждам аз една есенна трапеза :) А в рецептурника в тая категория съм подредила и малиново вино и сума ти рецепти с ябълки, тикви, меса и най-различни курабии и сладкиши.

Идват рождените дни на Силвето и Надя, първият учебен ден и още сто неща. Особено именният ден на маминка утре  :) А октомври започва с рождения ден на Яна, за който съм обещала да събера хиляди милиони семена за цветя и подправки.

Изобщо… есенно ми е. Което значи хубаво ми е.

Плюс това след половин бутилка ягодово дайкири… хубаво ми е :)

6 Коментари on “Почти циганско лято”

  1. helen каза:

    хм, този крем карамел изглежда супер… а аз дори не обичам много-много крем карамел.

  2. Svetlina каза:

    Навремето майка ми не обичала кашкавал, защото й били дали да опита от восъчната част на питата. Трябвало да минат хиляди милиони години преди някой да я убеди да опита пак. Може и при теб така :)

  3. helen каза:

    не.
    трябва да е без яйца :)

  4. Svetlina каза:

    О, тогава ти трябва друг десерт. Казва се млечница :)

  5. tutankhamon661 каза:

    Къде го видя това захладняване? Аз едва дишам от жега.
    Но пък снимката в постинга ме кара да мечтая …..

  6. Svetlina каза:

    След три дни грип и топли и студени вълни нямам представа как да ти отговоря :)


Твоят коментар

