Нищо лично, но CBA почват да ме дразнят

Добре де :) Аз ако имах хранителен магазин или заведение за хранене, щях ли да искам да имам ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ такава табела ПРОМОЦИЯ? А НАМАЛЕНИЕ? АКЦИЯ? SALE? РАЗПРОДАЖБА? Щях ли да искам да крещя „Място за бедняци“? Мне, подозирам, че щях да искам клиентите ми да обичат да се хранят, да обичат вкусните неща, да обичат да идват при мен. И без това в момента навсякъде има промоции, продуктите сигурно ги произвеждат с идеята, че на третия ден ще са на промоция, а на трийсетия – на ликвидация, цените са си почти еднакви.

Какво става реално? Имаш си някакви клиенти, но решаваш, че е криза. Подменяш марките сирене крема с по-гадни или по-скъпи, спираш да зареждаш яйца по-малки от размер L, забравяш за охладените меса. Едни все малки трикове, с които прогонваш клиентите си да търсят любимите си неща (необходимите също) по други магазини. Вярно, че сигурно така пък ще привлечеш други клиенти, ама дали искаш клиенти, които биха си купили 4 стотинки по-евтино мляко от теб, но за 1 стотинка по-евтин хляб ще прекосят квартала? Стиснати клиенти. Или бедни. С което не казвам, че в магазините не трябва да има неща, достъпни за всекиго, просто да няма само „тънкани“, моля.

Ето друга версия. Можеш да зарадваш досегашните си клиенти с нещо малко и различно. Безплатна платняна торбичка. Или ако имаш заведение за хранене, безплатна вода или хляб на масата, или курабийки на касата. Можеш да ги накараш да говорят за теб. Което ще е по-добра реклама от надпис АКЦИЯ на големи червени листи. И после можеш да се погрижиш за новите клиенти. Можеш да се постараеш храната да е вкусна. Продуктите да са разнообразни. Да е чисто и подредено. Персоналът да е приветлив. Етикетите/менютата да са четливи и достатъчно.

ВСЕКИ, който си харчи парите, предпочита да го прави на място, където се чувства важен. Ценен. Добре дошъл. И не знам за вас, ама на мен ми е обидно, когато по телевизията рекламират цената на продуктите, а не техните качества.

ПП: Онова там горе е Мързеливата Сюзън. Поднос, който се върти :)

9 коментара on “Нищо лично, но CBA почват да ме дразнят”

  1. tutankhamon661 каза:

    Когато отворя магазин за хранителни стоки, веднага ще те назнача за управител. Създадена си за тази работа.
    А Сюзън наистина е мързелива. Само се върти и нищо друго:))

  2. Svetlina каза:

    О, внимавай :) Ако бъда оставена да работя без шеф, съм склонна да правя глупости :)

  3. tutankhamon661 каза:

    Добре, че ме предупреди. Значи първо ще купя камери.
    Ти харесваш Биг Брадър, нали?
    :)))))))

  4. Svetlina каза:

    Купи :) Все едно не знам, че е невъзможно някой да гледа всичко и постоянно. А и ще ти излезе изключително скъпо да имаш служител, който знае всичко за всички и всичко :)
    И не харесвам Биг Брадър :) Нито нашите извратени версии, нито коя да е. Как така някой ще ме затваря в къща с други хора и ще снима как се къпя? Такива снимки може само от време на време :)

  5. Yana каза:

    Моето към ЦБА си е баш ЛИЧНО! Аман от тъпотите им.

  6. Svetlina каза:

    Уф :) Търсих да сложа линк, ама не ти намерих поста, нали преди време направи чистка :)

  7. helen каза:

    остави се… аз пазарувам от място, наречено „Промаркет – магазин за промоции“… не се шегувам :)
    като купувам сирене от там го оглеждам от всички посоки и чета внимателно… и после пак се оказва, че е гадно … сред ниско качествените и евтини продукти обаче тук-таме се срещат и качествени … понякога
    пазарувам от там защото ми е наблизо… от мързел… и винаги е фрашкано с баби на лов за промоции

  8. Svetlina каза:

    На Силвето там й е рай – имат всичките фиксове за всичките й манджи :)
    Сирене и аз още не съм уцелила, ама какво са това четири години търсене :)))

  9. Yana каза:

    ААаааа, ето какво значело про маркет. Аз реших, че идва от професионалисти, ама те били поредните пишман продавачи… Пу!


Твоят коментар

