Жълт неделен обяд

След танцувалния петък, санитарната събота и съботните гости с преспиване дойде дълго очакваният обяд с Раличка. Бях обещала на нейния мъж да се грижа за нея. А и ми беше интересно дали мога да наготвя жълт обяд :)

Мога :)

Супа с царевица и малко гъбки и застройка със сметана и жълтъци :)

Картофено руло с пълнеж от пияни гъби с маслини и карамелизиран арпаджик. И малко кашкавал отгоре за разкош.

Сос с розмарин в масло, горчица и мед. И мъничко вино.

И сладолед в пъпеш. Ванилия, смесена с пчелна пита и оцветена с жълти боички.

Снимки няма :) Но беше жълто и вкусно :)

И на никой няма да казвам, че като я изпратих, изтърчах към китайския да се видя и с Майката на Еси. Ходенето от маса на маса хич не е лесно :) Добре поне, че после се разходихме до другия край на Дружба, пък хазяйчето мина да ми премери хладилника с триъгълник. Защото съм слушкала и дядо Коледа ще ми донесе нов съвсем скоро :)

Нарисувайте ми спокоен уикенд и пак няма да го позная :)

5 Коментари on “Жълт неделен обяд”

  1. на Естел майка й каза:

    Стига дразни с тоз пъпеш:)

  2. Svetlina каза:

    А с кое да дразня? С това, че смених гадещия грип с възпалено гърло?

  3. tutankhamon661 каза:

    Ей сега отивам до хладилника, че ми се прияде нещо.
    Бързо се връщам.

  4. на Естел майка й каза:

    Сега и аз имам от „твоя“ грип, не се ядосвай:)

  5. Svetlina каза:

    Значи гладните и грипавите да не четат за фондюто :)


Твоят коментар

