Време е за сън

  1. Много е хубаво да пиеш след работа. С момиче скорпион. С асцендент скорпион. Точно като тебе.
  2. Изобщо не е хубаво да хванеш онлайн единствения човек, който ти липсва и той да не съжали, че от три години не сте се виждали. Извинения не пия, но понякога изпитвам нуждата хората да показват чувства.
  3. Калоян да спре да ми коментира в блога, ами да си намери други начини да бъде зъл. И като няма време да му го кажа в очите, да го прочете тука.
  4. Започвам да работя на смени от утре. И ще имам много работа.
  5. Яна също ми липсва :-(
4 Коментари on “Време е за сън”

  1. tutankhamon661 каза:

    Не ти отиват черните мисли.

  2. Svetlina каза:

    Ах, кой както го вижда :)
    По първата точка мога да отбележа, чес Надето цяла сутрин се хилихме.
    По втората, че поне липсващият човек не е задник и че при желание има как да се промени. Тоест ядовете, изхабени по него, не са баш изхабени.
    По третата трябва да ти кажа, че злата Светлина се чувства много добре, когато прави такива изявления.
    И точно в момента обяснявам на втора точка колко добре се чувствам след усърдна работа и как не искам утре да съм почивка.
    И Яна ми се обади още в осем сутринта :)))

  3. Надето каза:

    Мда,это ,че се зачетох и разбирам интересни работи ))) на мен също безумно ми хареса вечерята,особено розето и твоята компания )))

  4. Svetlina каза:

    Октомври пак :) И без това имам ново сукманче :))))


Твоят коментар

