Продължавам да живея вкусно

Продължавам да живея вкусно, нищо че ходя на лекции и на нощни смени. Малко сложно става заспиването в 3-4 сутринта, но все ще свикна. Освен това в университета вече продават плодово кисело мляко и са наредили барбарони из тревата :)

Така или иначе… апетитът ми за вкусни работи не намалява по време на очни. Само дето са ме хванали лудите и готвя… свежи неща :) Не такива, а просто… свежи :) Примерноооо… от зеленчуковите кюфтета останаха материали, тъй че един ден просто запържих тиквичка, червена чушка, пънчета от гъби, зелен лук, ръснах малко копър и извара и си напълних наистина хрупкави гъби. Не меки, не пияни, не със сос, не с ориз или маслини, както обикновено готвя, а хрупкави, почти сурови, но много ухаещи гъби :)

А днес направих и нещо, което мога да нарека единствено Свежо пиле :)

Като върл враг на сухите меса, първо сварих двете пилешки пържоли с малко топчета хвойна, 5-6 зърна бяло грозде и сол, после хвърлих всичко в тигана, посолих с малко цветен пипер  и хууубаво зачервих месото. После черен пипер, пресен лук, още малко грозде, пет минути, малко розе, малко пилешки бульон, пет минути и… не знам как се описва това :) Крехко месо, препечена кожичка, аромат на билки и вкус на… есен. Половината грозде беше солено, другата – сладко според това кога съм го готвила. И… да :) Въпреки виното и малко претенциозните продукти, манджата се получи много свежа.

Трябва обаче да спра да импровизирам. Събрала съм поне 20 рецепти, които искам да пробвам от най-различни сайтове :) И освен това трябва да спя повече. Още само 20 часа сън и съм наваксала :)

ПС: Докато някой не ми подари фотоапарат за рождения ден, ще продължавам да качвам снимки от телефона. Пък! Намеквам!

7 коментара on “Продължавам да живея вкусно”

  1. helen каза:

    браво за пилето (гъби не ям) :)

    и аз по едно време си лягах към 3-4 … но ставах към 11-12 … и пак после цял ден се чувствах гадно :(
    по едно време = до вчера :)

  2. гравитон каза:

    Направо утрепа рибата: МАНДЖА С ГРОЗДЕ !?(Пословично за абсурдна, объркана работа.) Но като гледам през телефона ти – ЕВАЛА !Справила си се !

  3. tutankhamon661 каза:

    Знаех си аз, че пак ще ми се прияде!
    Никаква милост нямаш, да знаеш.
    А не мога да не мина през блога ти, защото ме привлича като магнит.

  4. Svetlina каза:

    Хихи :) Явно лягането в 9 привлича коментарите като заклинание :)
    Хеленка! Аз затова ли отделих цели три дни да се карам на шефа, че като каже, че ще ни води на служебен обяд, очакваме да е на обяд, тоест някъде преди 4, когато ставащите в 11 огладнявате :)
    Изобщо не се бях сетила, че съм направила манджа с грозде :) Плюс това по телевизията също бяха правили манджи с грозде, някаква пита с грозде си бях харесала :) Изобщо… не знам тоя израз откъде идва, при положение, че има толкова много рецепти със стафиди.
    Ох, фараоне :) Трябва да ти кажа, че ми доставя истинско удоволствие да ти чета коментарите :) Иде ми да зарежа упражнението в 9 и половина и да ти направя някоя баница за закуска :-Р

  5. Маркуча каза:

    Аз първо гледам, после чета :) та затуй не вдянах веднага, че малките пресни картофчета с масло не са малки пресни картофчета, а зърна грозде. Ама верно нямаш милост, бива ли тъй сутрин… потекоха ми лигите като на не’къв пес, а какви страховити звукови ефекти произвеждам не мога да ти опиша просто. Добре, че наоколо е безлюдно :)

  6. Svetlina каза:

    :)))) Малките пресни картофчета са от един друг сезон :))))
    Мъже :) Добре поне, че на звуци го докарвате :)

    –––––––––––––
    Като каза масло, снощи по телевизията даваха как се готви Пиле Киев :) Било панирано пилешко ролце, пълнено с бекон, някакво зеленчуче и бучка масло в средата, което ти се разлива в чинията, като си клънцнеш от пилето :)

  7. helen каза:

    аз не ставам в 11…
    беше временно :) а шефът ти да не е грък? те обядват към 3 следобед и вечерят след 10….


Твоят коментар

