Мило мъжко население

Моят мозък е примитивен. Предполагам, че е някакъв стар модел, защото няма много такива в обкръжението ми. Работи горе долу така:

  • Вие се държите така, че да се чувствам жена. Аз започвам да се държа с вас като жена с мъж/е.
  • Вие се държите с мен така, че да се чувствам а) равна, б) мъж, в) детегледачка, г) жалостива, д) извънземно. Аз не ви третирам като мъже.

За да стане по-ясно, ще дам и няколко насоки. Пет-шест неща, които не ме карат да се чувствам жена (по идея се повтарят, обаче с мъже и инженери не се говори отвлечено, а с примери):

  1. Някой да ме моли за ****. Като толкова ти се ще да си употребиш мъжките функции, бъди мъжкар и ги употреби. Не чакай да те каня.
  2. Някой да ми цъфне на вечеря с празни ръце. Нали трябва да ме обладаеш, завладееш, притежаваш. Няма да стане, като ме караш да те изхранвам.
  3. Някой да ме помоли аз да му се обадя, защото нямал ваучер/време/планове за петък. И аз как да разбера, че съм му ценна и важна?
  4. Някой да ме води на среща след среща и да чака да направя първата крачка. Все си мисля, че при първата крачка трябва да ме държат на ръце и да се усмихвам широко за снимка.
  5. Някой да не забелязва моите tokens of affection (които спокойно може да са 48 часа без сън или чийзкейк). Или да ми отвръща с плюшени играчки. Аз искам да живея в спалнята, не в детската стая. Един мъж би искал същото за мен.
  6. Някой да очаква от мен да шофирам/градя кариера/гоня максималното образование за своите възможности. Момичето на повикване, майка ти  и президентът може и да са жени. Но не са жената, която искам да бъда за теб.
  7. Някой да очаква да избирам датата и мястото за среща, масата в ресторанта, поръчката. Сигурно после и пръстена. Такъв човек би ме накарал да бъда щастлива от това, че мога без него. И аз ще започна да бъда без него.

Мда, мога да бъда много неща за вас. И какво правим, ако искам да ви бъда жена?

Искам някой да ме хареса, да се бори за мен, да ме набута в чувал, да ме търкаля по поляните, да ме заключи боса в кухнята, да ми направи бебета! Искам някой да иска да се грижи за мен. Искам някой да демонстрира, че ме иска!

Пък да видим тогава дали няма да стана изведнъж женствена, да му готвя вкусно, да съм хубава на фирмените му партита, да му угаждам и да го глезя, да съм ту нежна, ту капризна, ту супер отдадена.

Та така, мило мъжко население. Връщам се към предишната си молба – когато говорите/вършите нещо, помислете как то изглежда за отсрещния. Когато демонстрирате „респект“ към моята личност, аз може би виждам мързел, пъзливост, слабохарактерност или стотина комплекса. Ако толкова много ме харесвате, положете усилието да мислите за мен :) Аз, разбира се, мога също да пробвам да си мисля така „а какво е скрито зад неговата идея да си поделим сметката“, но кой знае дали харесвам съответния господин достатъчно :)

20 коментара on “Мило мъжко население”

  1. keklanka каза:

    О-о, Адашката колко добре си го казала само :) Де да можеха и ТЕ да го разберат :)

  2. tutankhamon661 каза:

    Точка 1 ми е любима.
    Така де, и аз не обичам да чакам, а още по-малко да зависи от нея.
    Подозирам, че едва ли някой ще изпълни всичко на 100%.
    Допустимо е известно отклонение, нали/
    Щото аз например бих се затруднил с вкарването в чувал и заключването в кухня или другаде. Ми, не съм съвършен:))

  3. Svetlina каза:

    Хах, Кеклей :) Мъж да разбере, че не става за нещо? И да си признае. И да се промени. Я слез на земята :)
    Затова май се налага да се занимаваме с не чак толкова съвършените, примерно такива, дето не могат да те вкарат в чувал :)

  4. justjulia каза:

    Виж сега, наближава ти рождения ден, свали малко гарда, че да дойде Димитър, щото има да мие чинии все пак :)

    Ама това само до рождения ти ден де …. няма да се даваш иначе

  5. Svetlina каза:

    За Димитър точно няма шансове :) То бива-бива да сваля гарда, но по първа точка съм непреклонна :)

  6. Маркуча каза:

    Това с плюшениете играчки обикновено е последен отчаян ход. Ето примерна извадка от разсъжденията на събратя, изпаднали в неволя: Значи, с’а, не върви още на първата среща да ѝ поднеса кожени дрешки и камшик. Трябва да е нещо красиво и романтично-непрактично. Бижу — ще си рече, че се опитвам да я купя. Парфюм — де да знаеш дали ще ѝ хареса. Книга, музика някаква — бе фифти-фифти, съмтайм уин, съмтайм люн. Я дай нек’ва плюшена лиготия, т’ва винаги върви…
    Другият хлъзгав момент е, че не още не се знае дали си Жена или борец за права и свободи. А изпусна някоя необмислена реплика, а се оказа мъжко шовинистично прасе, заседнало в патриархалната си кочина. Тъй че е хубаво някак да дадеш нишан към коя категория спадаш.

  7. Svetlina каза:

    Ох, имаше от коледните публикации една, дето се обясняваше колко е безмислено да подаряваш парфюм, книга и музика. Щото човекът ако е такъв фен, вече си има каквото там иска да има.
    Да не говорим, че всичките парфюми и сапуни намекват, че съм мръсна :)
    А господинът що ме задява преди да е разбрал дали съм Жена или борец за права и свободи? Ей така, за спорта ли?

  8. Маркуча каза:

    Парфюмът не знам какво намеква, но сапунът определено не е добър избор :) В моя посока хубавата книга винаги е добре дошла, ама в случая си говорим за първи подарък, а тогава вероятността да нацелиш точно вкуса на човека не е голяма.

    > А господинът що ме задява преди да е разбрал дали съм Жена или борец за права и свободи? Ей така, за спорта ли?

    Ми я си представи, че му харесваш, въпреки че не знае каква си. Примерно, замаяла си го с чар и интелект от първата дума и той едва е успял да си рече «Те тази ще е» преди да си глътне езика от възхищение. Значи, хубаво е да попърхваш чат-пат с мигли или нещо от сорта, за да не се получи объркване.

  9. Svetlina каза:

    Че аз си пърхам :)))) Ела да ме видиш днес :) Рокля с крилца и клинче, към което шефът ми има специално отношение – „Sunshine! You went to the store and said „I want this but in all colours“?“.

  10. на Естел майка й каза:

    Много добре написано, особено онова с ваучъра, изхранването и дундуркането изобщо. Браво!!!

  11. Разпечатвам си т. 5 и т. 6. Много на място!

  12. Svetlina каза:

    :)))) В моята любима „Принцеса Дейзи“ тя се оплакваше, че много лесно решава чуждите проблеми, но своите – не може.

  13. komitata каза:

    Отличен манифест. Проблемът е, че на мъжете им е размътена главата от приказки за равноправие, политкоректност и еманципация. Т.е. вместо да си мислят, че същите правила си важат както винаги, само че в малко по-цивилизован вид, те си мислят че са в нещо като полова отпуска и че някой ги е освободил от задълженията им… но инстинктите никъде не са си отишли. И става мазало.

  14. Svetlina каза:

    Дръжа да отбележа, че този процес е започнал от преди да тръгна по мъже! И че не е лошо те вече да се сетят, че нещо не е както трябва. И примерно да спрат да мързелуват :-)

  15. Лъчко каза:

    Аз само ще отбележа, че може да има причина някой да го мързи да се занимава с тебе: може да си мисли, че не си струваш усилията (или дане е сигурен дали; а прав ли е, ако си го мисли е твърде субективен въпрос).

    (аз все по-често попадам на разни ментално нестабилни, в които не си струва да си влагам времето; а може просто да съм станал по-арогантен/капризен от преди, не съм сигурен)

  16. Svetlina каза:

    Аз с това проблем нямам. Когато някой го мързи да се занимава с мен, без значение каква е причината, аз пък не се занимавам с него. Мързеливите да му мислят :)
    –––––––––––
    Арогантността е хубаво нещо. Един мъж трябва да си има и такова :)

  17. Лъчко каза:

    Мързелът е малоумно оправдание в общия случай. Под него седят редица далеч по-дълбоки и смислени причини някой да не се засилва да сваля жени (все едно сте бойни самолети, та все ви „сваляме“..)

    Понякога си струва да влезнеш в положението на младежа и да го побутнеш лекичко докато подкара влака, понякога – не. Преценката е твоя и често по-скоро няма да е правилна.

    Сложна тема, ако продължа с глупостите си ще ти докарам дълъг, идиотски офтопик, а нужда от него няма.

    Пожелавам ти много и силно мотивирани за ръката ти красиви младежи.

  18. Svetlina каза:

    Айде де :) Пробвала съм всички видове младежи :) Все си мисля, че друго ми трябва :)
    За младежите – девойки, не Светлини :)

  19. Лъчко каза:

    I stand corrected:

    Пожелавам ти много и силно мотивирани за ръката ти позапазени старчета.

  20. Svetlina каза:

    Мух, мух, мух :) Каква песен излязла :)


Твоят коментар

