Активност

През септември имах точно два почивни дни. Изкарах 3 седмици очни занятия само с 4 дни отпуска. И с над 10 смени до 11 или 2 сутринта. През това време готвих за гостенки, водих Надя на пазар, пратих я в Англия, пазарувах подаръци и лепих картички за купища рожденички. Само подреждането на подаръка за Яна ми отне 2 дена. Ако потърпите още 4-5 дни, ще видите картинки. Сега само да кажа, че ужасно трудно се намират красиви стилизирани кирилски шрифтове. И ми взеха интервю за едно женско списание :) Толкова бях заета да тичам насам-натам, че не ми остана време да се похваля – открих втори курс с шестица – основи на уебпрограмирането. Този семестър имам толкова много предмети, някои трудни, някои безсмислени и някои – тъмна Индия. Очевидно тази година ще разказвам за тях със седмици закъснение – като му дойде времето да уча за изпити. Оу, а шефът ми прати писмо, започващо със „Sunshine, you are #1“.

Не искам да оставям впечатлението, че съм неуморна. Напротив – няколко пъти заспивах на лекции, дори три пъти пропуснах изобщо да присъствам. И веднъж преядох с китайско, сигурно да компенсирам за няколкото вечери, когато си лягах гладна. Най-показателното доказателство, че не съм розово зайче на батерии, е, че през цялото време играех на една игра в гугъл+. Любимата ми игра от поне 7-8 години. Сега са й направили едни графики, които показват как се движат постиженията ти, а моите стабилно спадат. Резултатите ми от тази седмица са в пъти по-зле от тези от началото на месеца. А е съвсем проста игра на подреждане. Да не говорим, че изкарах настинка на крак.

Днес достигнах критичния си минимум. След 4 часа сън купих храна за фуфугалите, закусих с крем брюле и рускиня, отидох на работа и в 9 вечерта реших да си взема обедна почивка. Нямах никакви сили или пък желание да ида да си купя храна и заспах на бюрото. Въпреки двете кофи нескуик. Толкова съм изморена, че сега не мога да заспя. Тялото вече не слуша главата. Утре са последните десет часа упражнения и последната нощна смяна. След нея имам 4 часа, през които да си приготвя сака, да изчистя къщата и да стигна до гарата. Събота следобед смятам да съм в Аврен, защото нищо не е по-важно от рождения ден на Яна.

Деветте часа във влака планирам да прекарам в дълбок сън, после да науча Искренчо да ми пълзи по гърба, докато слушам бръщолевенето на Божката. Това дете вече не млъква, на това отгоре в момента се опитва и да послъгва :) Следващите дни и нощи ще живея на надуваемото легло на Яна, ще играя с бебета и ще се хиля на малки незначителни работки. И като се върна, ще имам сили да заведа Негъра на ресторант и да изкарам нови пет нощни смени.

Всички знаем за момичето, което реши да си търси работа, свързана със социалните мрежи, чрез социалните мрежи. Колкото и красива, романтична, иновативна да ви се вижда идеята, толкова смешна я считам аз. Сабина твърди, че това бил активен начин да си търси работа – да помолиш приятелите си да препратят един линк на своите познати и т. н. Според мен това е връх на пасивността. Защото когато си истински активен, ти вършиш нещо, ти си нещо, ти се променяш, ти постигаш неща, ти се изморяваш, прилошава ти от глад, после си спомняш, че отдавна не си пил вода, в следващия момент търчиш към пощата, да получаваш колети. Ако тя започне работа някъде, правилният израз няма да е „намери си работа“, а „работата я намери“.

В това време аз сигурно ще спя в някое купе :)

8 Коментари on “Активност”

  1. justjulia каза:

    Добре дошла в моя свят :) След такъв динамичен период следва кратко затишие и после цялата тая лудница започва отново да ти липсва и се връщаш доброволно към нея … докога така – не знам, засега все още е така :) и приятно спинкане във влака

  2. Маркуча каза:

    Хайде отспи си тогава, а като се събудиш имам два въпроса: 1) коя е зарибяващата игрица, дето задържа интереса цели 8 години и 2) защо си похабила цяла рускиня за закуска? Бива ли такова разхищение на мат’ряла? :)

    > Всички знаем за момичето, което реши да си търси работа, свързана със социалните мрежи, чрез социалните мрежи.
    Ново двайсе, както казва един кадидат-президент. Коя е тази девойка?

  3. Svetlina каза:

    Хахахаха :) Мерси за уроките :) Днес се успах за НОЩНА смяна :)
    1) Diamond mine, колкото и да не ти се вярва :) Сега се казва Bejeweled.
    2) Рускинята имаше ангина, и ти би закусил с нея :)
    Ти сериозно ли не знаеш, чакай да сложа линк, хем да проведа нАучно изследване дали си проследява външните връзки :)

  4. Маркуча каза:

    Diаmond Mine е добро нещо :) И да, сериозно, хал хабер нямам коя е sabinap. Ако е нещо, което за два часа е станало №1 по цъкания във Facebook — нямам профил, тъй че съм леко назад с модните тенденции :)

  5. Svetlina каза:

    Далеч е от номер 1, но сульо и пульо я шерват из четците :) Даже мен ме питаха по скайп дали съм чула за нея :)

  6. Hotel Batihan каза:

    Здравейте и от мен. Поздрави за хубавата статия за активността- отдавна не бях чел нещо хубаво по темата. Продължавайте в същия дух :))

  7. Svetlina каза:

    :))) Активност тук, аткивност там :) Тия дни хващам да пиша курсова работа, която ако стане достатъчно сериозна, може до послужи за основа за нАучен труд за Нобелова на преподавателката :)
    А госпожицата с търсенето на работа още не е забелязала, че я линквам :)

  8. tutankhamon661 каза:

    Да преядеш с китайска храна!
    А мен не могат да ме накарат да хапна от такава.
    Hе ми се е налагало да търся работа по Интернет, но не ми се струва много обнадеждаващ вариант.


Твоят коментар

