Красота в простотата

Гостуването при Яна беше като… като най-невероятния секс – не искам още, а искам пак :)

Посрещна ме с бебе на ръце, а следващите 3 дена и нещо и по моите висяха няколко. Ядохме ябълкова торта и овчарски пай. И Божката е станал страшен готвач. А малкото бебе по едно време приличаше на плодова салата. И мъжът на Яна се е научил да подквасва мляко и ми дава да му подяждам каймака :)

На рождения ден на Яна имаше футболен мач в градината, после превърнаха Божко в жив стик, после изядохме цял спрей сметана, а на сутринта се събудих между Яна и две бебета :) И изобщо… как хубаво се спи при Яна :) Всеки следобед спях в слънчевата стая, а вечер и Яна и Искренчо се присъединяваха. Само да не бяха комарите ;) То бива-бива да съм сладка, ама в момента съм на бучки от хилядите техни целувки :)

И подаръка да покажа :)

Първи копки за янината градина :) За Бубу също имаше – чичко Тревичко мишка и разни кривки, с които да си рисува животни, нищо че вече си имат бик в градината. И полски крави :)

Повече снимки, друг път, щото новата карта памет не обича Уиндоус. Което донякъде е хубаво, щото сега вместо да показвам новите си светложълти чорапи, мога да пиша смайлита :))))))

Божко е станал 15 килограма, малкото бебе – 9. Натовариха ги на количката и ме пратиха за хляб. Идилични два километра баири по неасфалтиран път, отрупан с дупки, камъни и патки. Освен това Божката ме прекара по панорамен път, за да видя къщата на неговия приятел, стария кладенец, къщата със счупените прозорци и вагона с невидимите релси. Навръщане поне го излъгах да си ползва краката и да бере цветя за майка си, та минахме същия път, ама на зиг-заг. Събрахме си орехи, пера, кестени, полско букетче и един охлюв. Тая работа ни отне всичките време и сили и трябваше пак да закусваме :) Бонбони кръц-пръц. А някой е научил малкия разбойник да ти сяда на лицето и да казва „Пръц“ :) Добре че има гъдел, та още го надвивам в борбата :)

А последния ден беше съвсем женски. И двете с Яна получихме заплата и преобърнахме Варна. Направо я изорахме, де :) С бебета на ръце :) Трябваше да ида чак в техния КАуфланд, за да си купя цветни кабелчета :) Да видим сега дали от тях стават гердани и гривни :) И пак взех чорапи на Бубу :) Дебела маймуна и кльощава маймуна :) И по стара традиция ядохме в пица Морско конче. А Яна кърми и там, и по магазините, и в колата, и изобщо.. :)

Ваканцията завърши в Морската градина, където за мое щастие почти не се усещаше миризмата на морето. То да си турист било хубаво :)

А вкъщи ме завариха едни премръзнали папагали, нов хладилник и подарък от къщата на Шекспир. Някакси надиният мъж е прозрял, че ще ми трябва магнитче :)

Сега се скривам, че в кухнята има наводнение от стария Мраз :) И не мога да спра да се усмихвам :) Абсолютно точно като след много хубав секс :))))

5 коментара on “Красота в простотата”

  1. justjulia каза:

    Е, много е хубаво :)))

  2. tutankhamon661 каза:

    Големи премеждия.
    Ама бива ли Морска градина без миризма на море?
    Аз нали цял живот съм в София, та морета винаги е било атракция за мен.

  3. Svetlina каза:

    Щото си нямаш сестра, която да ти потроши носа :) Морето е най-отвратителното нещо за моя мил нос :)

  4. […] Гостуването при Яна беше като… като най-невероятния секс – не искам още, а искам пак Посрещна ме с бебе на ръце, а следващите 3 дена и […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]


Твоят коментар

