Пърхаща от щастие

Накарах шефа да ми купи спирала :) Синя спирала :) Golden rose :) Първата спирала в живота ми беше лилава Golden rose :) Мама ми я даде за подарък за новата 2003 :)

Каквато съм пъстроока, тия свежите цветове много ме отварят :) А синьото ме прави почти зеленоока, направо да ми се доще Маги да се появи отнякъде и да ми вземе ново интервю за Женски страсти ;) Ех, спомени, спомени :) Каква мъка беше да си намеря кафява спирала през 2007. И колко бях хубава на бала :)

Жалко, че онлайн имам почти само тази снимка :)

Луди млади години :) Когато мислех, че съм дебела. И когато не излизах без да се вържа на 3-4-5-7 опашки или без да си провеся 2 различни обеци. Добре поне, че зца бала се постегнах, да заприличам на госпожичка :) Колко бях щастлива, че съм излъгала цветарка да ми направи гривната от  живи китайски рози! И че единствена аз бях със златни пантофки и можех да танцувам цяла нощ :) Беше много хубаво – не балът, разбира се. Посрещането на изгрева от крепостта на Стария град в Шумен. И вчерашните банички в 6 сутринта. С бира :)

Та така. Обедна почивка в 22 часа. Аз с новите набрани обувчици, жълти чорапи и синя спирала. Пърхаща :)

–––––––––––––––––––

Роклята е цвят сьомга! Не е бонбонено, карамелено, прасковено, бананово или розово. Точка по въпроса!


6 коментара on “Пърхаща от щастие”

  1. tutankhamon661 казва:

    Луди са, луди.
    Шефът ли я купи? Хм! Тук работата става съмнителна.

  2. Svetlina казва:

    Луди, луди, ама сини :)
    Аз ако си навия на пръста и взема да му пинкам на главата сериозно, сигурно и къща ще ми купи. Всичко ще направи за пет минути тишина :)

  3. деденцето казва:

    А пържена или пушена сьомга :-)))))

  4. justjulia казва:

    И аз искам такъв шеф :) Верно пърхаш … а сините спирали и аз ги харесвам, виж лилава не съм се сещала да си взема… Имам въпрос за седемте опашчици – дали можеш да ги онагледиш, че ме заинтригуваха

  5. Svetlina казва:

    Не мога :) Най-много да се барна така тия дни :) Ама не може днес :) Днес съм фея :)

  6. Svetlina казва:

    Добрееее :) Снимаха ми фейската премяна, чакам и снимката да дойде. Сама си рисувах блузката :) Тия текстилни маркери се изплатиха сто пъти вече :)


Твоят коментар

