Май фея съм само на думи

Уж си изрисувах фейска блуза и си забих дървена игла в косата, пък на :) Хич не приличам на невинна фея. Може би малко на  менада, блъснала се в телеграфен стълб и тотално загубила ума и дума ;-)))

Добре че не мога да летя хубаво, щото иначе фифирудата, дето ми е на ръкава, щеше да изпадне :)

Освен летенето, предполагам щях да владея и други работи. Примерно щях магически да си размахам магическата пръчка и да позная какво иска мама за петдесетия си рожден ден (което пети юбилей ли се води или петдесети?). Първата крачка съм я направила – пуснала съм отпуска за самата дата и за предния ден и има шансове така да си наредя смените, че да гостувам на мама 3-4-5 дена. Обаче… кое е това вълшебно нещо, което е достатъчно скъпо, хубаво и незабравимо, че тя да показва с гордост на всичките си познати, колеги и ученици, но в същото време и не чак толкова скъпо и специално, че да не ми се карат къде съм си потрошила парите и да не слушам как баща ми не се е сетил едно цвете да й вземе. Или още по-лошо – че й е направил букет от градината на леля. Отделно, че съдейки по миналата Коледа подаръкът й трябва да не е леснозапалим. И труднозапалим.

Човъркам в този невероятен сайт и се опитвам, ама наистина се опитвам да разбера как да бъда добра дъщеря в този прекрасен светъл ден, когато по всички правила на математиката мама става баба :) Лошото е, че за моя бюджет и за нейната възраст предлагат само кухненски работи, часовници и книги. Даже научих нова дума – spice rack :)

За желаещите да си изкарам прекрасно на рождения си ден, мога да дам следните три жокера:

Общо взето идеите ми изглеждат неподходящи за госпожа Петрова, но ми харесва честото повтаряне на думата personalized. Може вярно да й поръчам нещо специално. Може някое бижу с надпис или да й направя сервиз с отпечатани цитати от любимата й Петя Дубарова. Защото сестра ми вече е правила фотоалбуми със специални снимки, вярно за маминка, но така или иначе идеята е заета :)

Други идеи?

12 коментара on “Май фея съм само на думи”

  1. tutankhamon661 каза:

    Що бе, добре си летиш – нали виждам на снимката:)
    Ама идеи нямам. То и да ми хрумне нещо, ти ще си се сетила вече – толкова си идейна.
    Сервиз с Петя Дубарова – е, това наистина е оригинално.

  2. Svetlina каза:

    Мда, ама аз не я харесвам :) Ако ще е това, трябва още тая седмица да направя преговор на творчеството й :)

  3. helen каза:

    Много си хубава на тази снимка :)

    А мама ти на 50 си е още млада – не бързай да я отписваш :)

    между другото, аз имам една такава стойка в кухнята (вървеше с апартамента) – обаче нямам подходящи бурканчета :)

  4. Svetlina каза:

    Вървяща стойка :))))
    А бурканчета има в Джъмбо, нали знаеш, че някой ден ще идеш там :) Това вашето е съдба :)

  5. helen каза:

    не е вървяща, а висяща…
    на една релса под шкафовете … има и две куки – ама на тях вече съм окачила една дупчеста лъжица и един черпак :p

  6. justjulia каза:

    Абе добра фея го докарваш :) Ма много ти празна стаята за летене, това да не е с цел, примерно предпазване оттравми при острозавоен летеж :)))

    Срамота, аз не помня какво подарих на моята майка – пък беше преди три години, айде четири; ама верно не помня, леле – довечера ще я питам, то сигурна и тя не помни. Ама съм сигурна, че беше нещо хубаво и май бижу, ама не помня, може и да лъжа -ужас леле.

    Иначе идеята за отпечатани цитати е яка, ама що пък да е Петя Дубарова, може да ползваш поезията на Мария, нашата си, Донева. Е, гледам харесала ти е поста, значи можете да се разберете за авторски права ;)

    Мале, ама верно не си спомням … то аз не си спомням и те какво ми подариха на 30-тия рожден ден – ужас … а за десетия на детето какво му подарих – а това го помня – пижамено парти й подарих, а след около две седмици и една книга, ама специална, едва я намерих … а то детето все, че я прочете (това последното е по-скоро изключение при нея – мъкааааа)

    Мда! Сега и мен в мисленка хвърли, боже или изкуфявам или ме хваща склероза, малиииииииии

  7. Маркуча каза:

    > …какво иска мама за петдесетия си рожден ден (което пети юбилей ли се води или петдесети?)

    Води се първи :) Не помня точно историята, но ставаше дума (примерно) за седем тлъсти и седем мършави крави, или нещо там седем години по седем и още една за адет.

  8. Alia каза:

    Аз на моята мама й написах стихотворение за таз светла дата :) . Имаше и книга, ама те при нея винаги са вървежни. Мисля че последно по книжарниците бяха пуснали луксозно издание на Петя Дубарова, можеш да й купиш него. А ако обича бижута гривна с нейните инициали или часовник, колие с името й, красиви обици… Моята мама се беше зарадвала на един много пухкав и шик халат за седене вкъщи или баня, по желание. Ако обича дамски чанти, можеш да инвестираш в нещо скъпо от естествена кожа – хем винаги ще е с нея и ще може да се фука, че е от щерката :) .

  9. Svetlina каза:

    Хихи :) JuliaPulia :) Не знам мама дали ще хареса Мария, имаме много различни вкусове. Но пък много обича Адриана Зарева, може от там нещо да измисля. Обаче коя е таз вълшебна книга, дето детето чак я прочело?
    Бе, Маркуч, маминка защо имаше юбилей миналата година, като стана на 70? Иначе това с кравите някой от Библията го беше сънувал. В затвора. Братята му го бяха изиграли, после стана богат, такива неща. Име обаче не помня :)
    Ирка, мойта мама е получила толкова стихотворения и чанти от мен и сестра ми, че по-празнично ще е, ако просто не й дадем нищо :) Пък за характеристиките на идеалната учителска чанта мога да напиша ферман :) Но не днес, днес съм разсеяна – на работа, в обедната почивка ще тичам до училище, а вечерта ще си имам мъж. Да си починат подлушвачите на Глобул :)
    Бижутата са сложни, защото трябва да се вържат с постоянния й набор, а той е от потъмняло злато. Обаче от една-две години не си е купувала халат. Не е много романтично, но може би халат и книгата и… това, ако не намеря къде пишат по чинии или ако намеря къде има халати :)

  10. Маркуча каза:

    > Бе, Маркуч, маминка защо имаше юбилей миналата година, като стана на 70?
    Де да знам, вече на всяка кръгла годишнина казват юбилей, че даже и на нещо-и-пет годишнините. Сбъркана работа някаква.

    > Иначе това с кравите някой от Библията го беше сънувал.
    А, тамън за същото става дума. Фараонът сънувал крави, притеснявал се заради тия мършавите, а Йосиф му разкрил какво го чака. Не знам точно каква е логиката, ама оригинално юбилеят е последната петдесета година и е нещо свързано със земеделието. Гаранция, че има две седмици набъркани и че числото се извежда като 7×7+1, но може неправилно да намесвам кравите заради аграрния елемент.

    Кажи, щом харесаш нещо и как после го е приела маминка ти. На сложно хоро си се хванала с това опитване да си добра дъщеря, за което заслужаваш цялото ми уважение :)

  11. Svetlina каза:

    Е, де :) Маминка е мама на мама :)

  12. Alia каза:

    О, щом е учителка, наистина чантите са специално нещо, сигурна съм, че има много и специални :) . После да кажеш какво си избрала, че и аз всяка година се чудя и мая за рождения ден на мама.


Твоят коментар

