Трябва ли да крещя едно нещо по сто пъти?

Ако жена-скорпион, невидяла **** от месеци, ти наготви вечеря, тя НЕ очаква да я гушкаш през цялото време; не иска да й надереш лицето от целувки и набола брада; не иска да слуша личните ти истории. Особено ако през седмицата е изхабила 200 минути в телефонни разговори с теб!

Ако жена на 23, с най-накрая обръснати крака, те сложи да спиш в нейното легло, тя очаква да не се налага да дава инструкции и да имитира мъркания.

Разбира се, проблемът може и да е в нея. Тя вероятно е счупена от всичките мухльовци, с които се е занимавала. За нея идеалният партньор може да е един изискващ пияница-грубиян. Мъж-предизвикателство, мъж, който ще я поддържа във форма, мъж, след който ще тича и който ще я **** когато си иска. Защото ще я иска, ще си е заслужила.

Добре че съм нощна смяна днес. Ако видя мъж, сигурно ще го пребия с пръчка.

И, по дяволите, не ми се обаждай на сутринта! Не ме питай защо мисля, че не можем да имаме връзка. Отказвам да ти обяснявам, да те държа за ръка, да те осиновявам. Толкова ли е лошо да искам да съм жена?! С мъж!

Много съм добра в избора на мъже. Някой ден ще пиша книги.

22 Коментари on “Трябва ли да крещя едно нещо по сто пъти?”

  1. Svetlina каза:

    Bored to death? It’s possible

    Не се заяждам. Просто си първият, изпречил се мъж и ще вадя пръчката.

  2. Лъчко каза:

    А би трябвало аз своята, хм, пръчка да вадя… При това не с лоши намерения…

    Интернетът обърка всичко.

  3. Svetlina каза:

    Би трябвало, ама на. На мен само кибритлии ми се падат. Или кибритени клечици.

  4. Лъчко каза:

    Много мънкаш :-)

    Бидейки премъдър, ще ти кажа три неща:

    1) От каквото бягаш, при него отиваш. Винаги. В твоя случай – от несигурни, бавно действащи момчета. По-добре ги побутвай, давай им начална скорост, за да преодолеят неувереността си – току виж после нещата са прекрасни и страхотни (забележи: начална скорост, не да си като учителка и локомотив през цялата връзка. На някои жени им харесва, ама не мисля, че е за тебе това.).
    2) Ще попаднеш, както вероятно вече си попадала на арогантни и сигурни в себе си мъжлета – ще те обуха като животно няколко пъти, наричайки бухането секс и ще те остави. После пак ще мънкаш… че попадаш на друг вид идиоти.
    3) Има два типа трагедии в живота: да не получиш, каквото искаш и да получиш каквото искаш. В крайна сметка винаги си прецакана и боли, идеята е да се забавляваш междувременно, след това да се смееш на нещастието си. А знаеш, Бекет е бил прав, от него по-смешно няма.

  5. keklanka каза:

    Адашката, по-неподходящ мъж, срещу който да мяташ пръчки не можеше да ти се падне :)

  6. justjulia каза:

    Лъчко, напълно съм съгласна :)

    Ииии още нещо, докато чакаш Димитър :) забавлявай се, не се ядосвай и най-вече – хич да не ти пука … мъжете си остават мъже и това си е ;) Ако седнеш да се ядосваш на всеки мъж, ми то къде ще му излезе края

  7. Svetlina каза:

    Хахах :) Какъв Димитър, бе :) Него го блокирах точно два пъти в скайп :) Така и не ми стана ясно откъде намери сили да ме търси втори път.
    А аз на тоз конкретен мъж не съм ядосана. Разочарована съм. Пък и е леко обидно. Съвсеееем леко.
    Уж те харесвал от години, уж си му била липсвала през петте дни, когато телефонът ти прегря… накрая, ми не, не иска да те из****.
    И какво щеше да е хубаво, ако се бях родила в Дивия Запад по подходящо време. Хубави рокли, небръснати крака и Съли :)

  8. Rois каза:

    Много ми хареса! Дано да ми остане време да прочета и другите! :)

  9. tutankhamon661 каза:

    Днес няма да влизам. Само ще надничам през прозореца.
    Ъъъ …… пръчката не е много дълга, нали? Да не стига до прозореца?!?
    Казвай навреме, че да спазвам дистанция:)))

  10. Svetlina каза:

    Стой далече :) Зло куче :)

  11. teo каза:

    „Ако жена-скорпион, невидяла **** от месеци, ти наготви вечеря, тя НЕ очаква да я гушкаш през цялото време“ :D :D :D това направо ми направи деня. Може ли да го цитирам анонимно?

  12. Svetlina каза:

    Защо анонимно, бе скорпи?

  13. Bain каза:

    Изборът ти на мъже е отвратителен.

  14. teo каза:

    Ако може и неанонимно, още по-добре :)

  15. Svetlina каза:

    Ох, Яворе, Яворе :) Отъкде тази златна мисъл, че е възможно да срещна мъж? Че и да си избирам мъж. Сред още мъже :)

  16. на Естел майка й каза:

    Ти пък, вместо да почерпиш-ревеш тука, а то не е за реване, повярвай!!!

  17. Svetlina каза:

    Ами ако кажа на Еси :))))

  18. на Естел майка й каза:

    Сега ти е паднало, давай, ревла такава:)

  19. милк каза:

    нда.
    ако да запиша, ще заформя формат на Webster,
    та, мило момиче, само на 23, издишай, вдишаш, егати колко си млада, просто не готви!
    Генерален извод е това.
    Не им готви – ще се наядат, ще ги домързи, ще им се доспи и тн.
    „Гладна мечка хоро не играе“, ама и не спи.
    ;)

  20. Svetlina каза:

    Може пък сериозно да се замисля над съвета, нали идва от готвачка :) Но точно в момента си имам мъж, който обожава да му правя закуска, тъй че… поживем, увидим :)

  21. Svetlina каза:

    И после някой ще дойде да ми каже, че животът не бил игра :)
    Ето, сега ролите се смениха. Същото се случи на приятелка. Да видим сега каква опора мога да бъда.

    (отделно че съм възмУтена от честотатата на срещане на дефектни в леглото мъже)


Твоят коментар

