Щастлива!

Място не мога да си намеря от щастие :)))

Откак се върнах от Вършец, си пренаредих къщата :) Имах гостенин три дни, а утре пристига нов. После рожден ден и още гости. Нищо от това няма значение.

Подреденото скорпионче в мен е просто… на седмото небе. Шкафовете са пренаредени, зимните дрехи са в прекрасни цветове, папагалите пеят вече коледни песни. Като се юрнах и… измих клетката, банята (включително тавана), фурната, терасата, всички подове. Бърсах прах, поливах цветя, чистих монитори, паяжини. За един ден пуснах три перални. Свалих, изпрах, заших, закачих пердетата. Сгънах планини пране. Метох в три през нощта. Измих килограми и тонове чинии.

Някъде между това готвих на френския си гостенин гювечета и домашно бисквитено руло (с маминото желе от дюли и орехи от маминка), показах му София, Александър Невски и Природонаучния музей. И взехме кола под наем в опит да стигнем до Белоградчик. На отиване се губихме три пъти, а навръщане пропуснахме една отбивка и трябваше да обикаляме още сума ти време. Ако не друго, поне го заведох на най-вкусното място, което знам. Обядвахме в магерницата на Клисурския манастир :)))

Остава да разпечатам съобщенията за рождения си ден, да измия прозорците и да напазарувам за немския гостенин утре. Добре де, и да стана езиковокултурна. За изпита в неделя. И как ме вбесява този толкова неподреден мъж! Може ли да не знае какви вкусове обича?! Аз как да позная какво да му наготвя? Обичал бил карпачо, чийзкейк, спагети, водка. Това какво значи? Солено, сладко, кисело, люто? Месно? Сирена?

Побърквам се. Добре че е Ася, да ме подсеща. Сигурно ще направя едни банички, подобни на тези. Само че не с риба, а със сиренца. И имам някакво изостанало варено пилешко. Даже… може да съм смела и да пробвам синьо сирене, току виж му се услади. И пияни ябълки с мед и орехи. Силно съм убедена, че основното трябва да е с месо, но съм леко затруднена. Трудно ми е да си избера, а и трябва да се готви на котлон, щото ще имам само два часа да напазарувам и приготвя всичко. Хм.. някакви пилешки жулиени в сметанов сос.

Стига толкова блогване. Имам да ходя на работа и на рожден ден след малко :)

13 Коментари on “Щастлива!”

  1. tutankhamon661 каза:

    Ти си самото Щастие.
    Толкова много работа си отметнала, а казваш, че има още.
    Няма ли почивка за теб? Поне на рождения ти ден.

  2. Графът каза:

    Жива, здрава и неуморна! :-)
    @}>-`–

  3. Svetlina каза:

    :))))))
    Това не е работа, а удоволствие. Дано само нямам съсед с бинокъл :)))

    Графе, мерси за розичката :) Точно днес се учих да правя „якички“ за рози – едни специални опаковки, ей така, щото ми е празнично :)

  4. деденцето каза:

    Карпачото е вид италиански деликатесен салам.Не знам дали е само салам или има и такава салата -значи в една чиния се реже карпачо,хрян и лимон ,но не знам пропорциите

  5. Rois каза:

    Аз имам една рецепта за чийзкейк, хихихи. :P

  6. Svetlina каза:

    Аз съм царицата на чийзкейка без печене :) Ама да го видим дали ще заслужи такива шедьоври :)

    Деде, така, както го описваш, пак не ми става ясно какво е на вкус :)

  7. деденцето каза:

    ами овкусяваш по твой вкус-с зехтинче,оцет и някакви други работи-черно пиперче ит.н.На мен лично малко ми накъртяше,макар,че обичам всичко расло на кокал.Може пък виното да е виновно,щото беше бяло и леко,а трябваше да е зачервено от срам:-) и с горчива нотка,за да ти напомня за живота.

  8. Svetlina каза:

    Ама и ти си един мъж като него :) Аз не се опитвам да направя такова чудо. Аз се опитвам да позная какви вкусове се нравят на госта ми :)

  9. деденцето каза:

    Ами сигурно руси,щом ти е дошъл на гости ;-))))))

  10. Rois каза:

    И моя чийзкейк е без печене, такива пожароопасни уреди като фурни не ползвам. :)
    Иначе подкрепям пилешките жулиени в сметанов сос, любими са ми.

  11. justjulia каза:

    Светлинка, като приключиш у вас със щастливото почистване, заповядай и у нас :)

    От всичко, което описа само готвенето ме прави щастлива, а ми предстои да меся питка за прощъпулника на домашното скорпионче :)

    Много ме кефиш как се кефиш!

    За госта ти – направи му една мусака, няма начин да сбъркаш ;)

  12. Svetlina каза:

    АХаххахаха :) Сънувах, че съм в грешния магазин, щото не ми е останало време да ходя в големия. И нямаха каквото ми трябва. И поисках две други неща и ми ги дадоха много замразени. Направо с лед. Добре че сънувах и че е вчера и че имам време да ги размразя :)
    И си невероятно права :)))) Няма как да не му хареса мусака и е по-лесно. И мога ей сега да взема всички съставки от пазара. Че мъничко се успах. И пияни ябълки. Обичам тееее :)
    А за питката, чакай да ти покажа нещо – http://kulinarnimisli.wordpress.com/2011/05/30/%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%BA%D0%B8-%D1%81-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BA%D0%B8-%D0%B8-%D0%B5%D0%B4%D0%BD/ Тестото за декорация имах предвид :))))

  13. […] специално за Светлина (която ми даде рецепта за тесто за фигурки) и Енчето […]


Твоят коментар

