Все по-щастливо стопанство

Не мога да кажа, че живея в домакинство, защото имам повече стока, отколкото домакини :) Но пък тъна в щастие :)

3 дни и 3 нощи преди рождения ми ден стопанството се увеличи с една бройка. В леглото ми пристигна отдавна чакан мъж. Добре, по-скоро мил и симпатичен и любвеобилен и понякога смешен и много прегръщащ и леко почти обожаващ ме младеж :) По душа. Иначе както една стара, но лъскава, чанта каза… все си ги избирам стари. Пак показвах София, пак обикалях из Борисовата, пак правих снимки на минералната вода. Обаче този път ме държаха прегърната. Лягахме рано, ставахме рано, правех закуска или купувах всички видове баници… Научих горкото дете да яде мусака, пилешка каша, сирене по тракийски, пилешко със сметанов сос и още сто неща. И ходих на изпит и изкарах петица.

Гостуването му съвпадна с пристигането на Яна и бебетата. Които са пораснали много и които обичам все повече. И тримата. Всичките петима ходихме да пазаруваме за рождения ми ден и прекарахме един прекрасен следобед вкъщи. Новата любов и Божката ми помагаха с готвенето, Яна и Искренчо дегустираха :) Вечерта го изпратих за летището боса и ухилена до ушите и цяла нощ съм бъркала кремове и торти.

Рождения си ден прекарах с престилка. С Божидар сме готвили ШЕСТ часа. Може би тук е мястото да благодаря на гостите, че са модерни и че смятат закъснение от час, час и нещо, задължително. Абсолютно всичко без солетите и таралежките си ни беше домашно приготвено.

Месихме хлебчета прасета, меденки прасета, масленки свински опашчици и хляб с домати и маслини. Е, препекохме малко едните меденки, питките не стигнаха, масленките не приличаха много на опашчици и хлябът беше голям за тавичката, ама никой не се оплака :) Освен това забъркахме пастет с печена чушка, пастет с тиквички, доматен сос и руска салата. Със сметана и с много яйца. То е ясно, че оранжеви прасета няма, затова от пюрето с картофи, сладки картофи и настъргани яйца направихме патици :) И… и пиле Киев се опитахме да направим. Не ни се получи много панировката, можеше и сол още да сложим, обаче пак си беше много вкусно.

Божко е невероятен помощник! И най-хубавият подарък, който можеше да ми направи Яна :)))) Разбира се, изяде половината маслено тесто, ливна твърде много вода в декоративното тесто, омаза половината кухня и себе си, въпреки че го бях овързала в розова престилка и мъъъничко ме изнерви, като настояваше да сложим опашки на прасетата.

Имах и други подаръци, разбира се. А се разбира, защото много съм слушкала :) Сутринта още на вратата ми звънна букет от цветя. Отворих и продължавах да виждам само цветя. А то – Люси окрала всички жълти хризантеми по софийските улици :) После се заредиха всякакви изпълнени желания от предварителния ми списък – лично за мен правени букмарки за книги, и книги, и пасатор, и кутия за чай, и закачалка за шалове, и Джош Дюамел, и клетка за фуфугалите, в която да им сложа басейн. Защото и те душа носят, и те празник имат. Намериха се и хора, които да ми пожелаят да мириша на хубаво и да ми подарят парфюми, ама нищо, ще им простя.

Не ми се разказва. Ама беше много хубаво. Май на мен най-много ми хареса, ама нали уж това е идеята. И много неща се изядоха, и много вино остана, и изобщо… :)))) А споменах ли, че досега не съм правила чак пък толкова вкусна торта? Във формата на прасе :) С лимонови блатове, с шоколадово кремче и с портокалово покритие :)

А на другия ден в Дружба си нямахме вода. И Яна и бебетата бяха у нас да ми изцапат последната тенджерка. Правихме си афтърпарти (пише се слято, нали имам петица) с шоколадово фондю с разни бишкоти, ябълки, портокали и банани. И снимки си правихме, но вдъхновена от Клим, днес само ще разказвам.

Ах :) И вечерта черпих комшийките с курабии и мина един батко и си взе най-изгорялата меденка. И пита дали е за Вси Светии. Абе, човеко, може ли на Архангел Михаил, ден след рождения ми ден и седмица след Хелоуин, да решиш, че черпя лелката от четвъртия етаж по случай Вси Светии?

И чак днес бях на работа. Където толкова много народ ми честити рождения ден :))) И Клим :) Необяснимо привързана съм към това дете. И така де :) В нашето стопанство всички свирукаме от кеф.

А какво ще става с чуждоземния батко никой не може да каже.

11 Коментари on “Все по-щастливо стопанство”

  1. Yana каза:

    Аз имам няколко идеи за твоя дрегоселец, ама нека да е на ушенце! :)

  2. Svetlina каза:

    И аз имам, ама тоя блог е жълт и невинен :))))
    Може би е време да спра да го ям тоя шоколадов ганаш :)

  3. Маркуча каза:

    Като каза, че тортата също ще е торта-прасе, не очаквах точно свинска глава. Имаше един леко вуду момент, когато слагахте свещичките, чак тръпки ме побиха :) Абе свръх си беше :)

    Ей като това вуду:

  4. на Естел майка й каза:

    Честито!!!И спри, моля те, да купуваш /правиш закуски/обеди/вечери!!!
    Ресторанти колкото щеш.

  5. Svetlina каза:

    Що? Лоша ли ми беше тортата :)

  6. на Естел майка й каза:

    Имах предвид да не готвиш на всички проекто мъже, остави ги те да ти сготвят, пък ако ще и от пицарията:)

  7. Маркуча каза:

    Страхотна :)

  8. justjulia каза:

    Ей, от три дни искам да те поздравя, та Честит рожден ден :) Желая ти всичко най- , от това което ти сама си пожелаваш!

    Хубаво сте сготвили, а гледам и Маркуча все пак е бил на рожден ден. Браво! :)

    И на мен чак взе, че ми се доготви, ама няма да е днес

  9. tutankhamon661 каза:

    Кога изядохте толкова храна?
    И си изброила всичко, за да преглъщам, нали?
    Щом си в „Дружба“, внимавай с пицария „Бачи“, ако още не е фалирала! Готвят почти всичко с развалени продукти и на няколко пъти хора откриват хлебарки в чиниите.
    Не е в тон с хубавия ти постинг, но е добре да го знаеш – информацията е от сигурен човек.

  10. Svetlina каза:

    Хахаха :) И това ако не е типичен мъж :)))) Ти защо си мислиш, че когато ям навън, ям до вкъщи? Да не говорим, че обичам, когато ям навън, да ям неща, които не правя вкъщи – от сорта на кашкавал пане и картофени дукеси. А Бачи… как си ме представяш в пицария с едни грамадни светещи устни отгоре :)))))

    Пулия! Ето ти едно мерси със закъснение, да видиш какво е :)))

  11. justjulia каза:

    Мииии какво е :))) Миии хубаво е … щот пък мерсито си е мерси :P


Твоят коментар

