Are you my girl?

Толкова е… еуфорично да съм с него :))) И хубаво, и всичко :) Вече две вечери подред заспивам на пусната камера. Слушайки спокойното му дишане. И два часа преди обичайното ми време за сън.

И когато снощи ми каза, че иска да си направя фейсбук, за да се похвали на всички… на мен ми се случи това:


[12.11.2011 г. 21:45:41] Светлина: а аз си правя фейсбук
[12.11.2011 г. 21:45:43] Светлина: :))))))
[12.11.2011 г. 21:45:45] яна: О!
[12.11.2011 г. 21:45:47] Светлина: ахахах
[12.11.2011 г. 21:45:47] яна: О!!!
[12.11.2011 г. 21:45:50] Светлина: познай кой ме нави
[12.11.2011 г. 21:45:51] яна: О!О!О!
[12.11.2011 г. 21:45:54] яна: Лиор?
[12.11.2011 г. 21:46:01] яна: на никой друг не би се вързала :)
[12.11.2011 г. 21:46:06] Светлина: ахахахаха
[12.11.2011 г. 21:46:07] Светлина: ахахаха
[12.11.2011 г. 21:46:08] Светлина: ахахаха
[12.11.2011 г. 21:46:09] Светлина: позна
[12.11.2011 г. 21:48:30] Светлина: :*

Преди да сте ми скочили, да си кажа, че когато сме в различни държави, а приятелите ни – в още повече, явно това ще трябва да е начинът да изкрещиш „Обичам“. И така :) Избрах една хубава снимка, регнах си най-официалната поща, приех всичките сто хиляди предложения на фейсбук, после и стоте милиона, които ме намериха на сутринта… и сега съм най-официално, най-модерно и най-необратимо свързана с Него.

Не съм сигурна, че ще ползвам ФБ за нещо. Особено пък за качване на снимки. Едновременно съм поразена колко много хора ме карат да се усмихвам при вида на тяхна снимка, но в същото време не са ме заговаряли от месеци, че и години. Мисля да ползвам сайта само като каталог и лесен начин за връзка с хора, с които отдавна не ми се е налагало да се свързвам. И толкова. Заявих, че Яна ми е настъпана сестра, чакам и сестра ми да ми се скара, че пак съм си взела „труден“ мъж. И толкова :) С това се изчерпва интересът ми към ФБ.

Малко ме е и страх. Наводнение причинява. Вместо да си ям спокойно филийката с домашна лютеница, четях десетките съобщения по моята хипотетична стена. Освен това преди някое време чух няколко деца да разговарят в автобуса. Едното се оплакваше, че госпожата по история е добавила всички във ФБ, само не и него. Да го ожалиш, ей! И изобщо не ми се мисли моите пък деца какви проблеми ще имат…

 

9 коментара on “Are you my girl?”

  1. Svetlina каза:

    Хахаа :) Странични ефекти :)))

    [14:01:45] клим: seriously…
    [14:01:47] клим: u and facebook
    [14:01:48] клим: :D
    [14:02:32] Светлина: хаха
    [14:02:33] Светлина: не питай
    [14:02:45] клим: da ne izgubi bas

  2. Yana каза:

    Както казах… светът вече спокойно може да се свърши. СветлинА си направи Фейсбук! По-голямо чудо от това нЕма! :)

  3. деденцето каза:

    има,ако си направи бук(ов)фейс;-))))

  4. Alia каза:

    Не е честно пък, и аз искам да те добавя във Фейсбук, ама не те намирам :)

  5. Svetlina каза:

    На латиница, жено, нали ми е немче :)

  6. Alia каза:

    Ей, проста съм като галош :))) Открих те!

  7. Маркуча каза:

    *facepalm*
    Дано си струва момчето, щото развод с Facebook още не са измислили и наистина си необратимо свързана с него. Ама кат’ се харесват младите… Забележи, че даже не те питам за какво ти е камерата :)

  8. Svetlina каза:

    Или си знаеш или :) Или не си знаеш :)
    А моите приятели във ФБ вече са стотина, да се неначуди човек къде бяха миналата година, когато на рождения си ден имах три гостенчета само.
    Правя и друг реорганизационен експеримент, ама за него друг път, нека потече малко време :)

  9. tutankhamon661 каза:

    Стотина приятели във Facebook !!!
    Това не звучи като „ще ползвaм рядко“.
    Внимавай да не се пристрастиш, че става страшно!
    Знаеш ли колко хора висят там, защото неистово мечтаят някой да ги „хареса“? Същото се случва постоянно, ама на тях не им омръзва и това си е.
    Звучи страшно – абсолютна болест.


Твоят коментар

