Допълващи се

Всичко започна от това, че си харесах една рецепта за десерт от списанието. Знаех, че Люси е най-подходящият човек за него, обаче поканих Надя :) Което изобщо не значи, че няма да го приготвя и за Люси :)))

Имах останал пастет от извара и тиквички (и много копър), тъй че добавих млечна майонеза, много царевица, няколко маслини и макарони. Нарекох го салата :) Към тази сладнеещо-кисела работа нямаше как да не добавя и яйца – опекох пъдпъдъчи яйца в хлебчета (добре де, препекох). Липсваше само месо и композицията щеше да бъде завършена. Тъй че… мързеливо кюфте :) Кайма, лук, магданоз, хляб, яйце, подправки, огромно количество червено вино – всичко в тавчиката :)

А Надя ми помогна за десерта. Турско нещо на име кюнефе. И невероятно вкусно :))))

Кадаиф, извара, кадаиф, масло. Печене. Захарен сироп с лимон и лимонова кора.

Съвършена комбинация от вкусове.

Само другия път ще сложа малко масло и над първия ред кадаиф :) И мислим да експериментираме и с други сирена, и без това в списанието пишеше прясно сирене :)

И така :) Допълващи се вкусове, една ухилена, щастлива, светлосиня Надя и розе :)

Оу, и щастливи папагали. Новодомци :) Наредихме им новата клетка – сега си имат повече мебели, даже имат кътове :) Кухня, спалня с тоалетка и две огледала и един таван, където имат прозорче и люлка и може би ще ме направят баба :)

И обичам Надя :)

Разбира се, има още едно нещо, което се допълва :)

Светлина [14:12]
знаеш ли
Светлина [14:12]
днес при зъболекаря се размислих
Светлина [14:12]
като ида при лиор, той ще ми бъде голяма опора
Светлина [14:12]
аз няма да знам езика, цените, града
Светлина [14:12]
не че ще доминира над мен
Светлина [14:13]
 но ще се налага да ми е очите и устата
Светлина [14:13]
и ще се налага да се грижи за мен
Светлина [14:13]
по начин, който ще ни устройва и двамата
Светлина [14:13]
:)))
Светлина [14:13]
аз винаги съм искала мъж, който да се грижи за мен
Светлина [14:13]
от друга страна, не търпя да ми се налагат
Светлина [14:13]
а така ще е идеално
Светлина [14:13]
:)
Светлина [14:15]
не, честно, не съм очаквала баш това да ми се случи
Светлина [14:15]
но сега, като се случва, разбирам, че точно това ми трябва


2 коментара on “Допълващи се”

  1. Yana казва:

    Май Любовта те намери най-сетне. Голяма игра на криеница падна, а! :) хихи

  2. Svetlina казва:

    Да не мислиш, че е лесно българче да открие турските десерти и немските евреи?


Твоят коментар

