Любов, любов, любов във клетка

Откак готвих кюнефе и организирахме лов на папагали, животът ми се промени. Отначало Люси протестираше и не си ползваше новата къща – стоеше си на тоалетката и не мърдаше. Поне, когато бях наблизо. Ваше Благородие пък намери някакъв кураж, изследваше обстойно клетката, обикаляше по всички пръчки, ядеше от три различни купички и се разпя. Да му се ненадяваш :)

Може да съм заразна, може да е от златния цвят на клетката, а може просто да им е писнало да ми правят напук. От няколко дни се пощят един друг, нещо, което не вярвах някога да се случи. Вече изобщо не се крият – най-демостратитвно си ядат заедно и то от една паничка. И вода ги хванах да пият. И не спират да пеят, дяволчетата. И вчера ги видях да се целуват. Два пъти. А днес се хранеха един друг :)

Току виж и баба стана скоро :)))))

От сантимент, да плесна последните снимки на

мъжебойката Люси:

и пъзливия Ваше Благородие:

 

Щото те сега са семейство Плашилски :)

И с моята любов горе-долу така вървят нещата :) Оградихме си се в сапунен мехур, наредихме си мебели, приехме няколко правила, попощихме няколко недоразумения,  целувахме се, хранихме се… съвсем имагинерно и платонично, де. И се обичаме :) Абсолютно неимагинерно :)

Ако ходех по-рядко на зъболекар или ако спях по-малко, щях да разкажа повече :) Няма как да урочасам нещата, няма как да се развалят. Знам!

Той се казва Ли-Ор. Той се казва На-Светлина.

А аз закъснявам за работа и съм под упойка. Вече пети път :)

7 Коментари on “Любов, любов, любов във клетка”

  1. tutankhamon661 каза:

    Абе, жени, имайте малко повече милост!
    Все пак ние сме само …… мъже.
    Мъжебойка, пъзливият …… тц, тц.
    И после бил мъжки светът. Дрън-дрън!

  2. Svetlina каза:

    Бил е мъжки :) Преди да се роди Люси :))))

  3. Маркуча каза:

    ‘Убу де, за пет упойки време тоя зъб вече трябва да се изчегъртали вече? Нещо ми е съмнителен тоя зъболекар :)

  4. Svetlina каза:

    Или са три зъбчета :))))

  5. Маркуча каза:

    Че тоз шоколад бил като туткал, бре, цели три зъба погуби!

  6. justjulia каза:

    Много ми харесаха папагльовците, ама това с петата упойка направо ме ужасо-втрещи … ма как пети път на зъболекар, аз от пет години се каня веднъж да и да и още не съм, малеее кви смели жени има на тоз свят, бравосТ

    Пък за клетката – ми трябва им време на живинките. И моя добитък е в нова клетка щот искаше да си бастиса два от пироните и сега е сърдит и на мен и на клетката и е недоволен че няма къде да се катери … затова снощи откри как да се завира под памперса на клетката. Бе и животните кат хората ей, всеки луд с номера си :)

    Пък за любовта – те там нЕма коментирам, той Тутанкамон ти еказал за мъжете, аз в съгласие ще си замълча :)

  7. Svetlina каза:

    За зъболекаря да си кажа :)
    Оказа се, че съм първият човек, на когото той не може да намери каналите на зъба. След повече от два часа търсене без снимка и един час със снимка, човекът реши, че го е срам да ме таксува за несвършена работа и ми предложи да ме прати да ми наврат микроскоп в устата или да ми прави нещо с егати якото име. И се навих на егати якото име.
    И така :) Сега си имам ВИТАЛНА АМПУТАЦИЯ :))))
    Имам да оправя още малко кариесчета и съм готова. Оу. И ми даде много хубава причина да ходя на зъбар всяка година. Каза, че за пълен преглед трябва да ми правят още една хубава дума – ПАНОРАМНА СНИМКА.
    Нямам търпение!

    А фуфугалите вече и на Надя се показаха как се пощят. И пак ги хванах да се целуват. Или клетката е радиоактивна, или ще ставам баба :)


Твоят коментар

