:))) Някаква госпожа

Аз само накратко да се оплача.

ЧЕ МИ ПИСНА НЯКАКВИ ХОРА ДА МЕ ТОРМОЗЯТ, НЕВЪРШЕЙКИ СИ РАБОТАТА. ИЛИ МАЙ ВЪРШЕЙКИ ТОВА, КОЕТО СА ИМ КАЗАЛИ, БЕЗ ДА СВЪРШВАТ ТОВА, ЗА КОЕТО ИМ ПЛАЩАТ.

Не ми е ясно каква е точно процедурата, когато нечие задължение се изкупува от разни фирмички, но силно подозирам, че тя не включва загуба на информация и безмислено пращане на хора по безмислени адреси. Ясно ми е обаче, че е тормоз да ми се оставят бележки по и под вратата през месец, с разни подписи и печати, че трябвало било лицата Х, Y и Z, които не познавам ама изобщо, да се свържат с някого си. Спешно! И задължително! Ако и първите 2-3 пъти да ми беше съвестно и да се свързвах със собственика, молейки го да предаде на предишните собственици, ако и два пъти да се обадих на съдия изпълнителите, да си давам данните и разни обяснения… nevermore!

Първо… не ми искайте ЕГН-то по телефона. После, не искайте да ви диктувам името на някакъв непознат, написано на ръка  по възможно най-грозен и нечетлив начин, когато аз ви предлагам да ви дам адрес и номер на документ, не ми се карайте, че не ви разчитам почерка, не ми се карайте, че досега не съм ви уведомила, че не съм Иван Леков и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО не ми обещавайте повече да не посещавате адреса ми. Знам, че това не го можете. Знам, че сте достатъчно нагли изобщо да не запишете каквото съм ви казала, да не повярвате или да не проверите, или пък да не ви пука.

Това снощи обаче беше върхът. В 8 без нещо, петък вечер, ми се звъни на домофона. Аз с оттренирана реакция на живеещ на първия етаж отварям вратата, поглеждам, не познавам човека, затварям вратата. Той като луд ми звъни още поне половин час, гостенката ми се опитва да ме успокои и да го спаси от моя зъл и болезнен черпак, а на мене ми иде да отвъртя звънеца и да му го разбия в главата. Чувам как някой от милите ми съседи отваря и още преди да стигна до шпионката, ми се звъни на вратата. Тиквеникът има наглостта да ми се КАРА, че не му отварям, като ми звъни. Абе ей, пикльо! Я така както си се засилил, накарай ме да ти кажа Иван Леков ли съм или Роки Балбоа! И да ти давам обяснения кой на какво е собственик и кой къде живее.

На горкия глупак му изсъсках, че това не може да се нарече нищо друго освен тормоз, че не ме интересува кой е, но не съм длъжна да му отварям врати и даже и да му се извинявам, че е висял в тъмното и студеното в Дружба. Пратих го да търси уроци по обноски при съмнително интелигентното лице, което му дава заплата и извадих злия поглед. Щото най не обичам да ми лепят бележки по вратата.

Е, днес явно е минал пак. Да остави съобщение, че снощи е бил тук и че „някаква госпожа“ била казала, че това вече не е адресът на Иван Леков. Леле, да смее пак да мине! Да види тогава кой госпожа, кой господни!

–––––––––––––––––––––––––

Деденце, нищо лично :-*

7 Коментари on “:))) Някаква госпожа”

  1. justjulia каза:

    А ти що се ядосваш :) Отваряш с телефон свързан със 112, искаш му неговото име и данни, диктуваш ги на телефона и после пишеш оплакване срещу шефа му … аз примерно така бих постъпила. Ефект от писане на оплаквания има, аз от личен опит го знам … след едно оплакване в банката и получен безумен отговор изведнъж спряха да ми звънят от колцентъра им с някакви абсурдни заплахи и така вече 8 месеца :)

  2. Svetlina каза:

    А, аз знам, че ефект от оплаквания има. Веднъж така глобих един таксиметров шофьор. Сто лева. От друга страна, едни фалшиви оплаквания от тийнеджърското ми аз, пратиха маминка в полицията да дава обяснения. Няколко пъти. И от трета страна… знам един човек, дето са го глобили, че хранел куче пред блока. Сто лева и там.
    В смисъл, че оплакванията колкото е хубаво, че им се обръща внимание, толкова и не е хубаво.

  3. […] )) Някаква госпож&#1… чрез Жълтурчето от Svetlina на 11-11-26 […]

  4. tutankhamon661 каза:

    Ще трябва да измислиш нещо, че хората като Иван Леков стават все повече – някои по своя вина, други не. Номерцата на банки, мобилни оператори, Топлофикация и тн, нямат край. Особено МТел цакат разговори дори на карти, които стоят неизползваеми – без апарат. Знам няколко такива случая. Ако попиташ защо, отговарят, че системата не позволява да проверят и съветват да подадеш жалба, която също струва пари. Последното е странно, понеже щом имаш оплакване, много е вероятно грешката да е у тях и така излиза, че плащаш за техен гаф.
    На мен вече три пъти ми се случва Райфайзен да ми налагат такса за закъснение при условие, че на горния ред в същото извлечение пише датата, на която съм внесъл вноската – в срок. Три пъти пиша жалба, три пъти ми се извиняват и после пак. Сигурно и четвърти ще ми се случи. Хем жалбите не вършат работа, хем не върви и да не плащаш, защото ще те подгонят.
    Чувствам как накрая ще заиграе голямата тояга по разни тарикати.
    Тези неща се знаят и затова фирмите за събиране на дългове никнат като гъби, наточили зъби. Звъненето на вратата е най-малкият проблем – има по-големи.
    Ако те интересува мога един линк да ти оставя:

    http://new-information.alle.bg/month/mafia/money-back/

  5. Svetlina каза:

    Е, не съм от гората :) Видях една такава акция (в офисче на Mad tv) и всъщност бях много впечатлена от събирачите на задължения. Такъв, ако ми дойде у нас, не мога да го нахраня :)

  6. Маркуча каза:

    Тутс, това с картите на Ментел лично съм го виждал да става пред очите ми, даже и фалшив delivery report пращат наглеците :-/
    Суншайн, дръж една бухалка с голям пирон в края до вратата, гарантирано работи, а в ръцете на жена сигурно ще прави още по-голямо впечатление :)

  7. Svetlina каза:

    Интересен подход :) Предлагаш от „някаква госпожа“ да стана „никаква госпожа“. Ще го подложа на вътрешно обсъждане :)


Твоят коментар

