Когато скайп мечките не достигат

Лиор намира начин да ти прати още :)

Иначе сигурно съвсем правилно сте забелязали, че това са ЕДИНАДЕСЕТ РОЗОВИ рози. И ПЛЮШ. И шоколадчееее :) Да е знаел, че може да мине само с шоколада, евреинът в него щеше да е много щастлив. Аз пък се изненадах от себе си, щото приех много спокойно завистливите погледи на всички жени на спирката, където киснах ЧАС И ПОЛОВИНА в опити да вляза в автобус. Накрая влязох в рейс за другата Дружба и трябваше да си разнасям джуфките по минусовите градуси. Освен това открих, че съм бебе – доставя ми истинско удоволствие да си имам нещо съвсем материално, което да си прегръщам от време на време.

Допълнителни бонуси са, че подаръкът ме изненада, докато бях в офиса и че той този месец няма пукнат… шекел. Щото съм си взела единствения беден евреин на света. Който ме прави отвратително щастлива и лигава!

Примерно снощи си говорих с него до към 1, после четох една забавна поредица от публикации, после гледах в празното пронстранство и се хилих тъпо и чаааак тогава се хванах да уча за изпита. Е, днес го взех с шестица, но това е някаква щастлива случайност.

Още месец-месец и малко и му отивам на гости. А днес го направих официален – съобщих на мама, че си имам приятел и шоколад и рози. Картичката си е за лично ползване :)

Освен това къщата ми гърми :) Гръмна ми и последният контакт в кухнята, поради което от няколко дни не гледам телевизия – държа вратата за терасата отворена, защото през нея минават всичките ми разклонители, свързани в отчаян опит да си спася съдържанието на хладилника. На следващата вечер ми гръмна предпоследната крушка в хола. На следващата имах желание да мия чинии и нямаше топла вода. Снощи хазяйчето ми оправи крушките в хола. Днес не ще да светне енергоспестяващата в кухнята. Което може би е добре, щото предния месец съм направила 90лв сметка за ток. Съответно пак не си измих чиниите. НО в два се сетих да избърша праха и да помета. А по средата на хола си направих пикник, в който забърках чийзкейк. Утре сутрин би трябвало да си получа контактооправящото магаре. И да чакам да видя кое ще се развали после.

Аххх :) И понеже ще имам телевизор (може би), Лиор ми е обещал петък вечер да гледам ДВЕ серии на От местопрестъплението. Май от октомври не ми се е случвало, къде заради нощни смени, къде заради пустата глава…

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

За Коледа Божидар иска войниЧЕшки ботушки с войниЧЕшки самолет. Трябвало да бъдат в комплект с войниЧЕшки меч, войниЧЕшки пистолет, войниЧЕшка шапка, войниЧЕшко наметало, войниЧЕшки пушкИ и значка :) Аз чинно посетих магазина за обувки, но открих само нормални ботушки. За сметка на това се предлагат пантофи с котки, кучета, мечки, маймуни, зайци, прасета, слонове, крави, елени, футболисти, бейзболисти и Дора :)

One Comment on “Когато скайп мечките не достигат”

  1. […] Когато скайп меч… via Жълтурчето by Svetlina on 12/3/11 […]


Твоят коментар

