Еврейската Коледа

Еврейската Коледа струва точно 51,29лв. със специалната уговорка да не докупувам никакви украси. Защото какво? Шефът каза, че тази година аз отговарям за Коледа. АЗ :))))))) Добре че не ми даде да отговарям и за Ханука, щото тя щеше да му излезе съвсем евтинийка :)

Мхм. От петте си колеги събрах следните желания: зелена изкуствена елха, цветни лампички и ангелче. Някои хора си купуват елхи по 80лв, аз пък – не :) За два дена, една Люси и една МАЛКА бира за 3 и нещо събрах всичко :) На пет касови бележки, ама ме досрамя да искам фактури, особено за гирляндите от левче.

Аз съм много щастлива, че съм отговорна за Коледа. И че успях да се вместя в бюджета. Пък елхата стана много хубава :) Имаме и nightshift special – едно свещниче с ангелче с прилежащите коледно портокалови свещи :)

This slideshow requires JavaScript.

Сега обмислям дали пък няма да стане по-коледно със сто-двеста кила курабийки…

One Comment on “Еврейската Коледа”

  1. Svetlina каза:

    Ау :) А днес евреите одобрили на 26 декември ако искаме, да работим по-малко хора. За да платят по-малко двойни надници, че да празнуват и те :)


Твоят коментар

