Опровержение

А сега да покажа колко не съм романтична :)

Съвсем неромантично буйствам, когато се сетя за любимата си банка :)

Всеки месец ми взимат такса, за да ми плащат едни 4-5 битови сметки. Искам някой да ми обясни логиката в това да ми плащат сметката на последната възможна дата, а не на първата дата, когато имам нужните средства. И защо никой не го спомена, като си слагах подписа. Като си стигна кредитния лимит на телефона, щото са ми се натрупали вече сметка и половина, как точно да им се обадя и да ги помоля да не плащат, щото пеша ще занеса парите по-бързо до мобилния оператор? И като все пак се свържа с тях и на 11то число им кажа да не плащат сметката от 5то число, определено не очаквам да открия, че на 13то са я платили, а на 16то – осчетоводили. И като все пак не са ми уважили желанието да не я плащат, защо са решили, че не искам да продължат да плащат сметката? Трябваше ли на следващия месец да ми се спре телефонът, за да разбера, че може по телефона да деактивираш услуга, която все пак да ти бъде услужена (:)), но задължително трябва след това лично да идеш в техен офис да си я активираш обратно?

Какво правим, ако аз забравя, че на 15то число трябва да имам 25лв в сметката, за да ми се плати кредитната вноска за фотоапарата? Ставам недобросъвестна, нали? Нищо, че най добросъвестно си ПЛАЩАМ, за да се внася тази вноска навреме. И че десет дни по-рано в сметката ми има стотици левове, които разчитам да ми покрият битовите нужди. Къде точно ми е ползата от това автоматизиране на нещата, ако ми е по-бързо и по-сигурно да си се разхождам от каса на каса и да си плащам с бабите?

И сега не ми скачайте да обяснявате, че мога да ползвам Epay. Откак се спънах в процедурата им за смяна на парола, се старая и тях да избягвам. Продължавам да твърдя, че има начини електронните услуги да са изцяло електронни, а автоматичните – изцяло автоматични.

Ох, сетих се :) Знаете ли как се захранва срочен депозит, ако човек има електронно банкиране при Пиреос? Пише бележка до ъ… администратор/супорт „Здрасти, може ли да ми преместите едни сто лева“ . И след това чака няколко дни. Освен ако не е петък, щото тогава чака много дни.

Имах да кажа и още, обаче телефонът звънна и се случи това:

[14:03:02] Светлина: мама видяла тенджери от йенско стъкло
[14:03:06] Светлина: и се сетила, че съм искала нейната
[14:03:09] Светлина: и искаше да ми купи
[14:03:11] Светлина: и ми стана толкова мило
[14:03:17] Светлина: че не можеше да я излъжа
[14:03:29] Светлина: и й казах, че до 3-4 месеца ще се местя
[14:03:35] Светлина: и ще си градя ново домакинство
[14:03:38] Светлина: в друга държава
[14:04:07] Светлина: без повече подробности, че рискувах да припадне в магазина

и много се разсеях. Може все пак романтичното да ми е в повече.

One Comment on “Опровержение”

  1. Yana каза:

    Направо ти се чудя на мазохизма, честно…


Твоят коментар

