Една малка Коледа

Шефът евреин ми даде кутия бонбони. Мама ми даде гащи и пола и гащите не ми стават. Надя и Лаличка ми дадоха разни работи, с които ще трябва да увеличавам населението на Израел. Силвето ми даде супер готините обеци и така като ги гледам… сега някой трябва да ми купи малка черна рокля. Маги и Люси и Надя ми развалиха зъбите. А пък целият свят взе, че се обедини във формата на блондинка и ми даде и The Liebster Blog Award :)

Съвсем подходящо :) Щото нали си имам liebling :)

Някакси ми беше сложно да си обединя всичките впечатления от седмицата и… нищо не написах. Обаче тая игра има хубави правила и може да свърши идеална работа.

1) Казва се мерси. Danke, Русичко!

4) Обичай още петима братя блогъри. А аз обичам Царевна, Пулия, Палиндромчето, Моливка и… Ирка :) Аз и Ace Coke обичам, ама няма да ми се върже на наградата :)

Та значи Блонди ме е цапнала и за другата награда, ама аз от нея вече си имам :) То изобщо не пречи да си кажа седем несвързани с нищо неща :)

  • Имах имен ден във вторник. От 7 поканени се явиха 4. Но пък дойдоха и мама и тати. Оказа се, че правя по-хубави пълнени чушки с боб от мама. И че гостите ми могат да бъдат много по-впечатлени от една грамадна баница, отколкото от меденки-прасета. И пак не уцелих дозата на соленките. Другия път направо четворна :) Беше много хубаво. Остана сангрия за още няколко дни :)
  • Лиор ходи на новогодишно парти. Прати ми снимки да одобря тоалета. Аз не го одобрих и той взе, че се преоблече. За моя огромна изненада. А там някаква френска девойка решила да танцува с моя немски принц и… той си се прибра вкъщи, да ми каже, че ме обича. Така и не разбрах гузен ли беше или зашеметен от водката. Но пък нали уж луд и пиян не лъжели :)
  • Няма по-хубав начин за изкарване на Нова година в офиса от… мерене на майки. С Надя цяла вечер си приказвахме коя майка е по-взискателна, разочарована и обидена. Не стигнахме до твърд резултат, все пак нямахме цяла седмица време. Обаче ако мама ме види как пиша с крака на бюрото, по пижама, рошава и несгънала прането…
  • Петък заминавам. Очакват ме среща с адвокат и с един потенциален работодател. И мускулна треска :) И, за мой все по-голям ужас, среща със свекървата.
  • Мама премина от фазата на истеричен плач във фазата на истеричен смях. Не виждам разлика. Поне не припадна и не ми развали имения ден. А Лиор е искрено стреснат, че може да предизвиква такива ефекти у хората.
  • Токът ми пак е 90лв. Трябва да стоя повече в офиса, честно!
  • Харесала съм си тука едни работи… Надьо :)

Суншайн [13:12]
за много години, магаре
Суншайн [13:12]
и искам това
Суншайн [13:12]
http://kosa-bg.com/product/2089/grebencheta-za-pricheski-d-663.html
Суншайн [13:40]
и http://kosa-bg.com/product/777/diadema-ot-denim-i-kamani-c-137.html
Суншайн [13:47]
като се замисля
Суншайн [13:47]
и това
Суншайн [13:47]
http://kosa-bg.com/product/1016/obetsi-ot-metal-i-kamani-c-474.html
Суншайн [13:51]
и това
Суншайн [13:51]
http://kosa-bg.com/product/1597/promo-05-04-06.html
Суншайн [13:52]
и перука за медицински сестри
Суншайн [13:52]
http://kosa-bg.com/product/1372/peruka-kasa-b-271-2.html
Суншайн [13:54]
и едно такова, че си нямам
Суншайн [13:54]
http://kosa-bg.com/product/2857/ponytail-s-kozha-c-110-1-1.html

7 Коментари on “Една малка Коледа”

  1. astilar каза:

    Благодаря, слънчице!Пожелавам ти много здраве и любов! :)

  2. Rois каза:

    Моля, пак заповядай, винаги с удоволствие те чета. :)

  3. Alia каза:

    Благодаря, либлинг! Ама ще пропусна участието в играта, че хич не си падам, но с гордост си вземам наградата :) .

  4. Svetlina каза:

    :)))))))))))))))) Я, появиха се още подаръци :))))

  5. justjulia каза:

    Много благодаря либлинг и аз те обичам :) Пожелавам ти новата година да ти донесе освен здраве и много реализирани мечти!

  6. […] си отварям блога и какво да видя, моето любимо Жълтурче взело, че ми подарило ей туй […]

  7. […] 8. Добавете картинка на Liebster Blog Award на вашия сайт. – тук 9. Не забравяйте да кажете на другите за какво е тази […]


Твоят коментар

